Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2011 19:13 - ДЦП ЗДРАВО И СПЛОТЕНО СЕМЕЙСТВО
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 1127 Коментари: 2 Гласове:
8

Последна промяна: 07.04.2012 16:52


НЕ ВЯРВАТЕ ЛИ? Вярно е .Да вярно е .При мен така се случи.А може би в много други семейства.През далечната 1975 година,когато се оженихме,много от роднините приятелите и състудентите ни последваха.Толкова  свотби и веселба.Голяма част от тези бракове се разпаднаха .Имаха здрави и красиви деца, доходни професии ,любов не липсваше.Бяха  разумни ,добри,предприемчиви ,но сякаш факта , че всичко им е наред ги караше да търсят нови преживявания.А може би отговорността им  не беше  толкова голяма.""какво толкова-съм чувала да казват-след някоя година,всяко по пътя си,защо и аз да не си живея живота."Да имаш неизлечимо болно дете,значи да ти трябва сигурна опора,да има с кого да споделяш, да има кой да кара колата,докато ти го държиш на ръце,да се редувате на инвалидната количка,да бдите нощем до леглото,да се радвате с най- свята радост,когато видите напредък, да вярвате ,да страдате ,да правите и недостижимото,за да имате и друго или други деца,които да ви дарят щастие и вяра,че и след вас болното ви дете няма да остане само на този свят.За толкова неща има да говорим...
.Благодаря на всички,които биха се престрашили да прочетат тези редове!!
Бъдете здрави и мъдри!
Димка



Гласувай:
8



1. mamas - Възхищавам ви се!
16.10.2011 20:27
Малко хора имат сили да поемат този товар. Но ги има, и аз познавам такива.
Нека Бог Ви дава сили!
цитирай
2. dimetria - Благодаря
29.10.2011 12:13
Когато бях в родилният дом ми се яви ДЕВА МАРИЯ МАЙКАТА БОЖИЯ ,ЗАСТАНА ПРЕД МЕН КАТО СНЕЖНО БЯЛ СИЛУЕТ,КАТО ОБЛАК С ОЧЕРТАНИЯТА НА ЖЕНА.НЕ ВИДЯХ ЛИЦЕТО,НЕ ЧУХ И ГЛАСА И НО В МОЗЪКЪТ МИ ЗАПОЧНАХА ДА ТЕЧАТ ТЕЗИ МИСЛИ"НЕ ПЛАЧИ, СЕГА,ДЪЩЕРЯ ТИ ЩЕ ЖИВЕЕ, НО ПОСЛЕ,ЦЯЛ ЖИВОТ ЩЕ ПЛАЧЕШ.НО НАЛИ ЩЕ БЪДЕ ВСЕ ДО ТЕБ,НЯМА ДА Я ЗАГУБИШ".Затова пиша тези редове,да вдъхна колкото се може по-вече сила на майките с такива деца.Пресветата дева ни помага и се моли за нас АМИН
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 435193
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031