Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2011 20:05 - CИГУРНО СЕ ПИТАТЕ ЗАЩО НЕ ГОВОРИМ ЗА САМОТО ЗАБОЛЯВАНЕ ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА?
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 668 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 07.04.2012 16:51


 Сигурно, вече се питате"Защо не говорим за самото заболяване детска церебрална парализа?"Ще говорим.Много и подробно.Но днес ще ви разкажа една съвсем истинска история,която ме потресе.Ако все още имах сълзи,щях да плача,ако ми беше останал гняв,щях да крещя.Просто занемях.В една старогръдска легенда,се разказва за една майка,която се превърнала на камък.Почувствах ,че изстивам, че "се вкаменявам".Но бързо дойдох на себе си.Тренингът си каза думата.Та историята е следната.Аз живея в чужбина.Със децата си разбира се.Обади ми се мой роднина,да помогна на негова близка ,да и намери работа.Но докато се настани,приех да живее с нас.Ние, сме в постоянна връзка с България чрез Скайп.Връщам се на вторият или третият ден от работа и я сварвам да разговаря с дъщеря си.Камерата включена...момичето ми махна,махнах и аз..Майката през смях се обърна към мен."Дъщеря ми толкова много се смя,толкова се смя,като видя твоето момиче,че чак и аз се смях.Ми тя никога не е виждала такива деца.То в България няма."В България деца със заболяване Детска церебрална парализа има.С този блог ,искам да ги покажа,да докажа, че те са граждани на тази страна и имат право да живеят в собствените си домове,да учат с връстниците си,да ги уважават и обичат.Просто бих искала да допълня,че въпросната жена е около четиридесетте,с више образование,че дъщеря и е студентка.Обобщавам.Не се говори  в медиите,няма информация,училището не учи на толерантност към различните.Една пропаст от невежество и антихуманност.Благодаря на всички, които пожелаха да прочетат това.Благодаря ви от сърце!!!!!
Димка



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 437711
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930