Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2011 01:34 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ВИЕ И ДРУГИТЕ
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 566 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 07.04.2012 12:51


 Днес искам да ви разкажа  една  история,коят се случи с мен преди не повече от седем или осем години.Не съм я споделяла с никого,защото е едновременно -страшна и .необяснима.Искам само да подчертая,че когато търсиш отговора на нещо,което е жизнено важно за теб,вселената намира начин да ти отговори.Понеже сме родени със  свободна воля, остава ние да решим кой от отговорите е верният и как да реагираме.
Няма да ви разказвам подробности.Въпросът на който ще търся отговор докато очите ми виждат слънцето е"Защо моята дъщеря се роди с ДЦП"Какво зависеше от нас-  нейните родители,за да го предотвратим?"Уточнявам,че на този въпрос търся отговор вече близо 36 години, а това се случи  когато тя беше около 24 годишна.Много хора  знаеха за нашето нещастие и искаха искренно да ни  помогнат.Един ден при мен дойде една позната,която ми каза, че е пътувала някъде и се запознала с  една жена,която била ясновидка. Разменили си телефоните.След известно време ми каза,че се сприятелила с тази жена. Един след обед дойде и ме покани у тях.Каза ми, че  жената  и дошла на гости и иска да ме види.Не ми каза нищо повече.Поколебах се,как да постъпя, но все пак отидох. Моята позната ме остави сама с нея.Непознатата, без да бърза ми каза,че аз непрекъснато си задавам въпрос,на който тя има отговор.Каза, че когато съм била бременна,когато току що е личал коремът ми на едно място което тя точно описа, срещу мен е вървяла жена,която като е видяла бремеността ми, е проклела плода в мен. Отначало ми каза първата буква от името на тази жена ,описа как изглежда и всичко за семейното и положение.Нищо не можех да разбера, бях загубила ума и дума.Жената не спираше и продължаваше да говори като в транс.После каза цялото име и понеже аз пак не реагирах,ми описа точно къщата в която живея и къде точно трябва да застана,за да видя нейната къща......Това е. Благодарих и  исках да и оставя пари...не искаше нищо."Казах ти това ,което трябваше да знаеш"-  това бяха последните думи които чух.

Не видях никога повече тази жена.С моята позната не приказвах по въпроса. .Когато дойдох на себе си, разбрах  за кого ставаше дума.Никога, не съм емала нищо общо с тази жена.Бях я срещала.Не съм сигурна,дали някой от семейството ми е имал нещо общо с нея. Може би в момента е била ядосана. Но как е възможно да кълнеш бременна жена?Никога не заговорих тази жена.Когато я срещах я виждах в тъмно излъчване и бързах да отмина.

, Умолявам ви- мислете светло и чисто!!!!Нашите мисли са вълнова енергия, която има страшна сила.

Това е .  Желая ви здраве и красиви мисли и дела!

Димка



Тагове:   мислене,   морал,   ясновидство,   ДЦП,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 435196
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031