Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2011 19:20 - ДЕСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ОСИНОВЕТЕ СИ ДЕТЕ
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 971 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 07.04.2012 16:42


Този постинг е много важен не само за семейства с ДЦП но и за всички бездетни семейства.Започвам така.АКО НЕ МОЖЕТЕ ДА ИМАТЕ СВОЕ ДЕТЕ И ЖЕЛАЕТЕ ДА ОСТАНЕТЕ СЕМЕЙСТВО  -  ОСИНОВЕТЕ СИ ДЕТЕ ИЛИ ДЕЦА.  ПРИЕМЕТЕ ГО ЗА НОРМАЛЕН ЧОВЕШКИ АКТ.
Написах го съвсем лесно.Сомо не ме питайте колко дни и нощи  са ми били нужни самата аз да го приема.
Когато разбрахме, че няма да имаме второ дете,помислихме за осиновяване.Изникваха
пречки от всякакво естство.Нещо не ни одобряваха,искаха всякакви документи,от профкомитет,партийна организация, оф ....да се чуди и мае човек за какво бяха тези въртели.
Ето как се случи при нас:
Следвах в София задочно.Бях на очни.Седмицата преди Великден имахме много часове,за да можем по празниците да сме свободни.Седмицата на Връбница останах в София.Отидох на службата в храма Св. Александър Невски.След службата, с осветени върбови клончета,застанах пред иконата на Божията майка с младенеца-отляво до входа на храма.Стиснала клонките до сърцето си,се помолих на божията майка."Както ти държиш на ръце твоето момченце, дай ми и на мене едно малко момченце,и аз да си го нося така на ръце"Стоях и повтарях молитвата си и сякаш усетих в ръцете си-до гърдите топлината на малко телце.Постоях и си тръгнах,изпълнена с надежда.

По средата на седмицата, съпругът ми се обади,че са ни поканили в дома-имало момченце за нас.....

Това е.След  Велик ден отидохме да го видим.

Като ми свършиха очните си го взехме.Много дълго време го носех все на ръце,така перях,така готвех, така се подготвях за изпити,все на ръце,както бях обещала на  Богородица.

Не бих писала за това,но той е вече на 26 години   и чак тук в Италия говорихме за това.Прие го спокойно и каза,че ние сме единствените му родители.Мисля, че няколко месеца преди това го беше разбрал сам,при вадене на документи за чужбина.С нищо не се издаде,чудесен младеж.

Моля ви ако имате този пробчем, не се колебайте. Спомнете си ,че не бива да пропилявате живота си,ако съдбата не ви даде  ваше дете.

Написах това с много обич и вяра в сърцето си.


Димка

 



Гласувай:
2



1. morningstar1 - .
13.11.2011 21:23
Димка, твоите постинги ми пълнят сърцето! Ти си прекрасен човек, с много доброта и вяра, оптимизъм и милосърдие.
Желая ти Божийте благословения. Бих искала на този свят да има повече добри души, като тебе. Прегръщам те!
цитирай
2. dimetria - Благодаря
14.11.2011 20:15
Благодаря,поставила съм си една цел,да помогна .Всеки има своите моменти на слабост,на отчаяние и безсилие.Важното е да се изправим и да тръгнем отново. Такива силни и красиви пожелания.на тях, ще отговоря в следващият си постинг.Като че ли си прочела мислите ми.Желая ти
от сърце да чуеш това,което чух аз.

с обич

Димка
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 435343
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031