Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2011 23:57 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ЗА ПОСТОЯНСТВОТО
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 1005 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 07.04.2012 16:41


Този постинг е за постоянството.Когато забележите ,че детето ви изостава, в първите месеци или в първите години,най важното е да ви дадат диагноза.Правилна или не,но да имате опора, на която да стъпите при лечението.Първите диагнози са най-тежки. Докторите си ги пишат,както са го учили по учебниците.Не забравяйте,че детето е във вашите ръце,и вие давате крайната диагноза.Вие работите с него и подобрявате състоянието му. На мене ми се случи следното:
Изписаха ни ортопедични обувки.Удобни за краката на дъщеря ми и  красиви.Тя като всички девойки е много кокетна.Та на вторият месец,скъсахме обувките.Отидох при доктора да ми изпише нови.Той чука по диагнозата и ми вика-"Тук пише тетра спастика,с тази диагноза болната не може да ходи.Кой и скъса обувките?Ще ми я доведеш да видя с очите си че ходи !" Изписаха ни втори чивт,но сега внимавам,та като се поизтрият малко,ги нося на поправка.Правим по няколко поправки,докато дойде времето за новият чифт.

Още една история"Един шофьор, от друга част на България,но пътуващ често и по нашият край,един ден ме спря да пита за някакво предприятие.Аз му обясних на дълго и широко,защото пътят минаваше покрай нашата къща.Накрая той кимна и каза:"Да бе сетих се, онази улица дето една жена разхожда едно....такова дете"Мили майки и бащи, дори да ви таксуват и за пътни знаци упорствайте в упражненията на вашите дечица.Времето и силата на телцата им ни помагат в развитието им.


Това е .
Бъдете живи и здрави и нека по често да шашкаме докторите!

С постоянство само напред !

Димка




Гласувай:
4



1. rosmistral - Не мога да се въздържа
15.11.2011 00:55
да не коментирам написаното. Госпожо,знаете ли колко форми на ДЦП има. Имам внук на 7 год ,който по лекарска грешка се роди с това заболяване. За какво посоянство и за н
овите обувки ми говорите,когато има деца,които са неподвижни трупове. Всеки гледа,това,което го заобикаля,но не призовавайте хората да правят неща ,които за Вас са "постоянство", а за тях доживотна орисия. Не са на "ти" с постоянството.
цитирай
2. dimetria - Мила Госпожо,благодаря, че се обадихте
15.11.2011 22:28
Има толкова вида ДЦП колкото са болните от нея,няма двама боли еднакви .Вашият внук е на 7 години ,мойта дъщеря е на пет пъти по седем и още шест месеца.При нас е също лекарска грешка,вадиха я от мен шест часа с форцепс и вакум, и като не и чуваха тоновете, благоволиха да ми направят секцио.От голямо мотаене, вместо да я сложат веднага в кувьоз, я забравили в куфарчео, с което трябвало да я пренесат до там,та цяла нощ за капак прекарала там.Била съм в безсъзнание след операцията,научих го после.Говоря за обувки,защото и направихме ортопедични обувки и тя с тях наистина ходи и може да стои права.
В дневният център,който посещава,младежите са със различна степен на увреждане.Има брат и сестра,които приказват,но са на инвалидна количка-не могат въобще да пристъпят.Зная, че е трудно,но какво да се прави,кръстът ни бил такъв.Зная, че вие жалите детето си,не зная дали е на син или дъщера,няма значение.Моите родители по едно време се опитаха да ми дадат ултиматум, да изоставя дъщеря си ,като го подкрепиха с материална придобивка.Оставете решението на родителите,майката и бащата решават.Поне ние, решавахме сами.А болните от ДЦП рядко са деструктивни.С много упражнения постоянство понякога постепенно,понякога скокообразно ,но вървят само напред.Аз я доведох в Италия на 33 години,и я виждам щастлива сетрин когато отива в дневният център и е винаги тъжна,когато се връща.Желая здраве на вас, на внучето ви и на вашите деца-неговите родители
Димка
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 436532
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930