Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2011 23:44 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ЧУВСТВАМ ЧЕ СЪМ УСПЯЛА
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 751 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 07.04.2012 12:34


На  33 години доведох дъщеря ми в Италия.Как успях?Работих 4 месеца в една фамилия с дъщеря Даун с три години по голяма от мен.Сутрин идваше кола  на Червеният кръст ,аз я придружавах и виждах с каква грижа и обноски я взимат от къщи.Вечер я водеха обратно.Цял ден прекарваше в дневен център, заедно с други младежи с нейните проблеми.Връщаше се доволна и колкото и беше възможно разказваше  как е минал деня.Толкова много исках да видя и моята дъщеря да се връща така  усмихната.Не знаех от къде да започна.Споделих с брата и сестрата  на тази жена  и те на моите години.За моя голяма радост, се съгласиха да ми помогнат,като първо ми помогнаха да си направя италиански документи.Сестрата, работи като социален асистент. Подсигурихме място за дъщеря ми още докато тя си беше в България.Казаха добра дума за сина ми. Приеха го  на работа и му помогнаха за докуминти.Това  беше, защото работех добре със сестра  им и с родителите им.Благодаря от сърце на тази фамилия и на сестра им  със заболяването Даун.Те са толкова музикални,а аз я приспивах с най хубавите български народни песни.Събираха  се  всички да слушат.Като че ли,  българската народна музика отвори за нас  парадният вход на Италия, но най- важното- самоотверженият труд -моя и на сина ми. Сега и дъщеря ми ходи на дневният център,толкова е радостна сутрин..Първо вземат другата жена,после дъщеря ми и в колата ,тя ме приветства  с.. "бум"   -това е нейната част от "Тих бял Дунав се вълнува"

Този постинг е едно лирично отклонение.Но как иначе бих ви разказала ,че нашите болни ,с ангелските си души- помагат и могат да изменят съдбата на цели семейства.Как изкуството, придобива  култово значение в определени житейски ситуации.Толкова неща се преплитат, за да стигнеш там, за където си тръгнал.

Благодаря ви ,че четете моят блог.


Бъдете благословенни!



До скоро!


Димка




Гласувай:
1



1. stefanalazarova - Поздравления
25.11.2011 19:38
Наистина ти постигна много за тези 5-6 години в Италия, но най големият ти успех е подобряването на условията на живот на дъщеря ти. В България това не можеше да се случи. Действай и за на пред да постигнеш това за което си мечтаеш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 436962
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930