Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2012 13:06 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ВЯРВАМ И ЩЕ РАБОТЯ ДА СЕ СЛУЧИ
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 1006 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 07.04.2012 15:50


БЛАГОДАРЯ НА ПРЕКРАСНАТА  ВАЛЯ ЗА СЪПРИЧАСТИЕТО. БЛАГОДАРЯ ЧЕ ПРАВИ НАЙ-КРАСИВИЯТ БЛОГ,КЪДЕТО СИ ПОЧИВАМЕ И ВИЖДАМЕ КРАСОТАТА ПРЕЗ НЕЙНИТЕ ОЧИ И ДУША.БЛАГОДАРЯ ОТ СЪРЦЕ!
Но животът има и друга страна,печал,мъка,търпение,примирение ,а същевременно -вдъхновение и ежедневна борба със злото, което те е нападнало.Знаете притчата за сеяча и семената които сее.Моите семена са моето слово.Искам да помогна,но няма да стане с магическа пръчка.Всъщност може би посланието ми не е адресирано пряко до институциите.Ключовите думи водят към заинтересуваните.Те са двигателат,те ще дадат тласък да се изпълни това добро дело.Тук ще направя малко лирично отклонение,за да обясня, защо  постъпвам така:
В дневният център  ,който посещава дъщеря ми има десетина -дванадесет работници и преподаватели.Два от тях имат деца с това заболяване.Когато те са били на смяна, аз веднага разбирам.Работено е с душа и сърце.
Моите семена трябва да попаднат на добра почва за да дадат плод.Нито каменливата-тези с каменните сърца,-нито песъчливата,повърхностните и лицемерите-нямада работят за каузата.
Трябват хора,които са съпричастни, тогава ще успеем.
Ние ще работим пряко за хората и то за беззащитни и болни хора,които не могат да вземат сами решение.За това са нужни кристално чисти хора,за да не избуи злото.

Живея с надежда да успеем

С обич


Димка




Гласувай:
5



1. yotovava - И аз ти благодаря, Димка,
26.01.2012 21:59
за смелостта да говориш по тези проблеми. Все си мисля, че хората не са толкова коравосърдечни, а само забързани и улисани, угрижени и стъпкани.
цитирай
2. dimetria - Мила непозната и толкова близка Валя
28.01.2012 11:40
В цели два постинга се мъча да отговоря на коментара ти,и ми се струва, че пак не съм успяла.Това което е моето верую,което съм си измислила сама,разбира се под давление на всичко което съм научила и защото съм християнка е
КРАСОТА И ДОВЕРИЕ
ЧОВЕЧНОСТ,ЛЮБОВ.
ЧУВАТЕ ЛИ ХОРА
МОЯТ ЗОВ!
Повтарям си го като "мантра"(както се изразяват в Азия),когато имам нужда да съм силна,да убедя някого да свърши добро,когато ми се случи да падна духом.
Ако не позволяваме да ни смазват, ще тръгнем напред,ще се научим първо да се обичаме,преди да се мразим Благодаря ти отново
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 437850
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930