Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2012 19:46 - КЪЩАТА НА МИЛОСЪРДИЕТО КОИ СА НЕЙНИТЕ ГОСТИ
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 752 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 07.04.2012 15:42


Какви са хората,които прекарват последните години от живота си ,обгрижени и заобиколени с уважение.Хора,мъже и жени с различни житейски сътби.Една част са роднини на свещеннице или свещеници.Бездетни жени,които след смърта на съпрузите си нямат никакви близки.Възрастни болни от ДЦП,чиито родители са отдавна мъртви,а братята и сестрите им имат своите многобройни семейства.Всеки със своята житейска неволя.Тези,които имат живи роднини,имат неограничено време да общуват с тях.Роднините им ги разхождат,разговарят и с останалите гости,помагат понякога с каквото могат,това наистина е едно голямо и сплотено семейство.За съжаление,как става заплащането на престоят им, въобще не зная.Чувала съм,че тези които имат къщи,ги завещават на къщата или спестявания,просто е излишно да пиша,за да не сбъркам.Разговаряла съм с повечето от тях,те са доволни от престоя и от отношението към тяхВсичките им желания и прищевки се изпълняват.Има човек, назначен,за да ги къпе и всички баби са задължително с прически.Аз съм една от жените които  харесват,но съм вечно критикувана,че нося косите си свободно разпуснати.Единственият довод който приемат е че"Съпругът ми ме харесва така"Опасни баби ви казвам...толкова са мили и обичливи в този господен дом.
За сега стига.
Приемете моите пожелания за доброта и разбирателство. 
С уважение
Димка



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 436642
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930