Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2012 01:38 - КЪЩАТА НА МИЛОСЪРДИЕТО АЗ РАБОТЯ ТАМ ДВЕ ГОДИНИ
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 814 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 07.04.2012 15:36


Къщата на милосърдието,аз работя там две години по четири часа седмично.На доброволците пари не им се плащат,но когато си свършиш работата всички по- отделно ти благодарят,.Това е божи дом,На мен ми плащаше една жена,заради която работех,понеже е стара и болна,но е дала обед ,да работи докато може в божият дом,така, плащайки ми,тя едновременно помагаше на мене и на дома и  смята, че е направила повече от това което е обещала.Но това вече свърши.Ако поискаш,- ти дадат нещо според възможностите им.Аз съм горд човек и ми е неудобно да искам,понякога ми дават памперси,защото са наясно с моите проблеми. Има доброволки,които години работят без пари,самотни жени-сигурни,че когато остареят,ще има къде да се подслонят.Познавам поне 3 такива мои колежки.Аз избрах да работя,защото така опознавам повече хора,добри работни и интелигентни,и просто заемам едно по достойно място в италианското общество.Да си доброволец в Италия е чест и много уважавани и богати хора работят  това,в Червеният кръст и в други места винаги в полза на обществото.Господ  ти помага ,когато и ти помагаш.Сега, ще ви кажа нещо,което на самата мен ми изглеждаше фантастично.Преди да почне сутрешната смяна, има църковна служба,на която се опитвам винаги да присъствам.Единият ат дяконите,който води службата, ми се стори познат.Какво беше учудването ми,когато в негово лице познах заместник директора на банката в която ми изплащаха заплатата.Ха да ви видя в България кой директор на банка, ще води сутрешна служба- в 6.30 в старчески дом.
Тук говорим за ролята на църквата.Ясно е че Италия е бастиона на Католицизма,но това общество, което прави толкова много за своите граждани,е възптано в чистият християнски дух.Къщите на милосърдието трябва да са творение на църквата,тя да тръгне напред,миряните ще помагат .
Това е .
Винаги съм се занимавала с обществена дейност и май отново се увлякох.Толкова обичам моята родина,желая да я видя добра-без  лошотията.
Искам да сме горди, силни и отговорни.
Димка



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 436551
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930