Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2012 12:46 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ЕТО ПАК
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 936 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 29.05.2012 13:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Земетресение,същата степен 5.8, но явно по близо до нас и незатихващи трусове.Полилеите  непрекъснато танцуват.Какво ли ни чака още.
Това, което исам да споделя,е важно.
Дни преди да почнат серията земетресения съм със непрекъснат световъртеж.Днес извиках синът ми да ми помага,за да приготвим дъщеря ми за дневният център.Не можех да пазя равновесие.Минути след като замина,започна силният трус.След това последваха по - слаби,но преди всеки,световъртежът се усилва,а след труса,главата ми "се избистря". Моля ви ,споделете,ако някой има подобни усещания и на какви трептения...вълни  или нещо друго се дължи това.
Моят имейл е  
dimka50.1950@abv.bg   Имам готовност за интересен постинг...но с този световъртеж.Дай боже да свърши,но в същото време в интернет чета ,че и България отново се тресе.
ГОСПОДИ ПАЗИ НАС И ДЕЦАТА НИ.  ПРЕСВЕТА ДЕВО,МОЛИ СЕ ЗА НАС   АМИН

С обич!
Димка


Тагове:   земетресение,


Гласувай:
2



1. анонимен - Дима, насочваш вниманието ми към ...
29.05.2012 12:57
Дима, насочваш вниманието ми към един болен за децата и родителите проблем... Днес бях при нашето малко момченце - на 1месец и 9 дни. Стори ми се, че реакциите му са съвсем целенасочени, има страхотен мускулен тонус и всичко, което ме кара да очаквам, че детенцето се развива правилно.

Статиите ти много ме натъжават... ДАНО ВСИЧКИ ДЕЦА ПО СВЕТА ДА СА ЖИВИ ИЗДРАВИ, да нямат проблеми, да не изпитват нищета и да живеят в мир!!!
цитирай
2. dimetria - ДАИ БОЖЕ,ДАЙ БОЖЕ - ЗДРАВЕ И БЛАГОДЕНСТВИЕ НА ВСИЧКИ ХОРА ПО СВЕТА!!!!!
29.05.2012 13:16
Благодаря благодаря за вашият коментар.Не четете моят блог,ако това ви натъжава.Нормално е.Аз дефакто пиша за всяко петстотно семейство.В останалите 499 семейства се раждат нормолни,красиви и здрави дечица.Но ние,белязаните имаме нужда да общуваме и си пожелаваме сила,здраве и търпение.Имаме нужда да се подкрепяме,да си вярваме да споделяме.В предишен постинг писах,че имаше поне десетина семейства в които изпълнявах ролята на неформален "социален асистент".Моят блог е насочен именно в тази посока.
Благодаря ви от сърце.Бъдете щастливи и благословени вие и вашето малко момченце.С обич! Димка
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 437699
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930