Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2012 17:31 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ЗАЩО?
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 820 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 29.05.2012 18:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Защо детската церебрална парализа я има?Тази теория която се лансира в момента е основана на дарвиновата теория "За произхода на видовете"която битуваше до неотдавна и която бавно и неотменно отстъпва на други теории,по съвременни и базиращи се на нови  открития.Не се връзват нещата при нас.
Първо ,нашите болни не  живеят в нашето време-те сякаш живеят в друг временен отрязък,твърде различен  от нашия.Изглеждат на външен вид 10 -20 години по млади.
Развиват се ,но горе долу с такава забавеност.
Зъбите им-на всичките,тотално повредени,като че ли въобще не им трябват. Очите, всичките с разстроено зрение-изключения няма.Спастика обсолютно присъстваща, като че ли някакъв друг начин на придвижване им трябва.
Тази чувственост,тази огромна нужда от обич,като че ли нашите земни измерения на това чувство са на светлинни години от тяхните нужди.

Разбирате ли какво казвам?Архимед е казал"Дайте ми опорна точка и аз ще повдигна земята!"
Аз майката на 36 годишна дъщеря с детска церебрална парализа казвам"Да намерим точка,от която от друг ъгъл да погледнем нашите болни,за да намерим причината за това странно и срашно заболяване и да светне лъчът на истинското лечение"
Ще ви разкажа това, което даде последният тласък, на  моите разсъждения.В нашият регионален център Реджо Емилия има ортопедичен център,където се произвежда всички необходими приспособления за инвалиди.Работи се по строго определен график,за да не се утежнява  битието на инвалидите.
От страх да не закъснеем,един път отидохме доста рано.Настанихме се в приемната и се оказахме близо до други чакащи.Какво беше смайването ми,когато до себе си видях"мъжкият вариант"  на  моята дъщеря.Младеж на нейните години,с когото си приличаха като еднояйчни близнаци.Понеже дъщеря ми има някои черти от съпруга ми,без много да му мисля доста нахално огледах бащата на младежа,който нямаше въобще прилика с нас.Изумлението ми нарастваше с всеки миг,защото гледайки младежа,различих същите движения,същата спастика,същият поглед,спастиката на лицевите мускули и същите звуци,които издава дъщеря ми при определена ситуация.
За капак,те двамата веднага влязоха в контакт и като че ли с техните си звуци и жестове  малко пообщуваха.Та дойде техният ред,а веднага и нашият....Това е.
Разбира се че на този свят има двойници,но двойници с абсолютно еднаква и степен на
заболяване ...доста различна ситуация.
Този ми начин на разсъждения е явно много рано във времето.Но Сократ го оправдаха 2500 години след процеса,който го осъди на смърт.Аз съм сигурна, че дълбоката причина за заболяването Детска церебрална парализа е НЕПРИГОДНОСТТА НА ТЕХНИЯТ ТИП ДУША КЪМ НАШЕТО ЗЕМНО ТЯЛО!!!!Това съм сигурна че в бъдеще ще бъде доказано.Но колко ли време трябва да мине,за да се контролира този божествен процес!!!
ГОСПОДИ,ПОМОГНИ НА  ТЕЗИ АНГЕЛСКИ ДУШИЦИ ДА НАМИРАТ  МАЙКИ -АНГЕЛИ  А НЕ ЖЕНИ РОДЕНИ  СЛЕД  КАТО  ЕВА  ОТХАПА  ОТ  ЯБЪЛКАТА     АМИН !!!

Дано да сте ме разбрали!
Обичам ви!
Димка



Гласувай:
2



1. анонимен - To4no na vreme - otkoga sveta te tarsi - Maikata obediniavashta
30.05.2012 00:01
~ Ot moita to4ka na sravnenie i na directen dopirs Don4eto i drygata brat4edka ot stranata na jena mi Jina - az podkrepiam tezata na Dimka . S po4it kam ve4niat La4 svetlina - nasheta dysha, Niki
цитирай
2. dimetria - Благодаря Ники
30.05.2012 00:26
Благодаря за подкрепата,желая ти щастие!!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 435264
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031