Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2012 13:27 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ДАЛИ НЕ БЕШЕ СЪН
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 555 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.06.2012 23:17


Огледах блока,пред които стоях,най- обикновен панелен блок и смело влязох през отворената входна врата.Изкачих  няколкото стъпала до първият етаж и натиснах звънеца на апартамента от дясно на площадката.Не бях сигурна,че в този ранен час,ще ми отворят,но ми се искаше да влеза на топло,толкова бях  премръзнала.
За моя радост вратата веднага се отвори и влязох в коридор,в които нямаше нищо друго освен  шест дървени стола,от тези,най- старите ,с пръчките....от преди 9 септември...
Столовете бяха разположени  на две тройки,едни срещу други,така,че седящите оставяха съвсем тясна пътечка за преминаване.От дясната страна имаше врата, а коридорът имаше форма на буквата  Г....дългата част в която се намирах  беше чакалнята.Настаних се в на най - вътрешният стол от ляво...почти срещу вратата и се приготвих да чакам.Беше сравнително топло....поотпуснах се.
Първо установих,че апартаментът е гарсониера,насреща,срещу мен беше банята,зад  ъгъла бече кухнята,а срещу входната врата на няколко крачки от мен спалнята.
Беше поопушено,някак мърляво и абсолютно голо.Явно от като беше построен,апартаментът не бе боядисван.Сестра ми живееше в също такава гарсониера.....но беше толкова уютна.....
Срещу мен седяха двама души,явно някои от тях ми беше отворил,приказваха си шепнешком.Те бяха преди мен,чаках да ми доиде редът.Не се чуваше никакъв шум.
И аз шепнешком попитах,дошла ли е докторката,на което ми кимнаха утвърдително...и пак настана пълна тишина.
Загубих представа  за времето и ме налегна дрямка.
На вратата се позвъни.Един от стоящите срещу мен отвори и поривисто влезе жена около четиридесетте,Беше с панталон,огнено червена коса....„къна  Рубина“и преметната през рамо обемиста чанта.Настани се пъргаво на стола до мен -поздравяваики с лъчезарна усмивка нас тримата.Беше,пълна с енергиа и аз си помислих„каква ли болест е дошла да лекува“Така,че дружинката се увеличи.От към лекарският кабинет,които явно се намираше в кухнята на гарсониерата-никакъв шум..Помислих си,че чакащите преди мен май грешат.
Благодаря ви ,че бяхте с мен
Желая ви спорен ден!
С обич!
Димка



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 437234
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930