Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2012 20:05 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ПО НАТАТЪК
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 558 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 18.06.2012 20:15


Картините бяха много.Всичките по скоро предцизно чертани,отколкото рисувани.Техниката беше много особена...нямаше непрекъснати линии.Нямаше и оцветено пространство,както го разбираме ние.Контурните линии и запълването на определено пространство се състоеше от различни по дължина пунктирани линии...или чертички с различна дължина и под различен наклон.Този начин на рисуване изискваше страшно много време и точна ръка.На някои рисунки,чертичките бяха много къси,почти като точки,а на други...доста по дълги.На моят въпрос тя ми отговори,че това са звездни карти и дължината им зависи от дължината на вълните на трептения,светлина,  въобще   трептения...вълни...Тук обясненията не ми се видяха твърде ясни ...и тя ми обясни..че не са уточнили още понятията...имали да доотработят  начина на изразяване на понятията....иначе,графично...всичко било  много  точно.
Попивах всяка чертичка,всеки детайл..искаше ми се това да продължи безкрай.
От друга папка,жената извади други красиви -красиви картини на жени пеперуди.Каза,че те летят из целият космос,носени от космически вятър  и  носят вести и добра енергия,където прелетят.Имаше още рисунки на космически цветя,на други индивиди с три очи мъже,..много красиви,с правилни,черти на лицето и атлетични тела.Цветовете,които преобладаваха..бяха синьо-син химикал....имаше цели картини само с това изпълнение.
Останалите бяха в синьо,жълто,червено и зелено.Мисля,но не съм напълно сигурна,че имаше оранжево и виолетово.Но основно преобладаваха  четирите цвята.Исках да задам хиляди въпроси-бях в друг свят,в който може би никога нямаше  да мога да се върна.
Благодаря ви че прочетохте това,Благодаря на всички мои читатели!
С обич!
Димка



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 437364
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930