Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2012 17:44 - ДЕТСКА ЦЕРЕБТАЛНА ПАРАЛИЗА ПРОДЪЛЖАВАМ НАПРЕД
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 518 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 18.06.2012 17:57


Сигурно се питате как продължи запознанството ми с тази странна двойка.Повече от забавно.Сякаш се пренесох в друг свят прекрасен и невероятно красив.Червенокосата извади от  обемистата си чанта и сложи върху коленете ми голяма папка с твърди корици...отвори я и ми каза че ...ТОЙ МИ РАЗРЕШАВА ДА ГИ РАЗГЛЕДАМ...Това бяха невероятно красиви картини....такава красота...Бяха рисувани върху листи за пишеща машина,които можеха да се купят на големи пакети...може би и сега се намират.Бяха от гланцираните,бели и по твърди.Рисувани бяха с обикновен син химикал,с цветни химикали,с цветни боички-много добре подострени и с цветни флумастери,също от най- тънките....това беше характерно за стила....много тънки линии,точен ,фин рисунък.Оцених веднага майсторството на изработката чисто технически...изхождайки от своят опит на конструктор,действително бяха на страхотно ниво.
Какво изобразяваха картините....неща-които видях само тогава и никога повече.На няколко, в различни пози,от различен ъгъл,в различни размери,само лицето или и част от тялото  или в цял ръст беше изобразен ТОЙ.....КРАСИВ РУС МЪЖ  СЪС СИНИ  ТРИ    ОЧИ   ЕДЪР СНАЖЕН,АТЛЕТИЧЕН.Тя ми каза,че... ТЕ СА С ТРИ ОЧИ...Средното око беше нарисувано по средата между двете,по права линия...иначе всичките му останали черти и части на тялото си бяха като нашите.Каза ми даже как се казва,но не съм го запомнила,мисля ,че се състоеше от три букви по подобие на китаиските имена.
Останалите картини бяха на космическа тема,и повечето изобразяваха космически карти...нещо както се изрази тя коридори,по които бързо и лесно може да се придвижиш от различни части на вселената до земята,или до други части на различни галактики.
Имах чувството,че времето е спряло.Нямаше го опрашеният коридор,мижавата крушка,неудобните столове,бяхме в открито,просторно,необятно пространство....красота...светлина...енергия,струяща от  всякъде.
Това за сега,да не става дълъг постинга.
С обич и вяра,че животът винаги може да ти поднесе приятна изненада и невиждани емоции
Димка



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 437554
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930