Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2012 12:50 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ЗАВЪРШВАМ
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 675 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 21.06.2012 12:42


Бих искала да довърша разсъжденията си за извънземните.Забавих този пост , за да дам  на вас  и  на себе си  време за размисъл.Истината е,че пет месеца след тази случка,мястото на челото ми- между веждите  едва видимо почна да се подува.Станах   обект на подигравки от “посветените в това приключение“ които чакаха да ми се отвори трето око.Наложи се да си пусна бретон, за да не се вижда подутината.После,изведнъж-тази случка,като че ли се изтри от съзнанието ми ...а и на подигравчиите им омръзна да чакат.Носех си този рог  в продължение на двадесет години,но започна много бързо да расте и го оперираха тук в Италия.Имам документ, в който пише какво е извадено,после изчаках хистологичен анализ и го характеризираха като “липома“-мастна тъкан в следствие на запушена мастна жлеза.
Много хора имат такива малки проблеми  и едва ли някой от тях е срещал извънземни с три очи.Може  би  това си беше нещо,което  така или иначе щеше да си израсте на челото ми.
Енергията-беше ми  нужна през всичките трудни години....но кой ли ги няма проблемите.
Съдбата ми,наистина пиша блогове  два на брой..в блог .бг и в БЛОГГЕР, посветени на заболяването Детска церебрална парализа,но дали успявам да помогна...не зная.
Знаете ли кога всичко се върна в съзнанието ми,сякаш се случва в момента?..По време на тези земетресения.Чувствах и все още чувствам това особенно трептене,когато бях в досег с тях . Питах  се къде съм имала това усещане?.Да така беше....сетих се и веднага почнах да пиша.
Благодаря ви че сте с мен!
С обич !
Димка



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 436802
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930