Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2012 20:13 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА МАЛКО РОМАНТИКА
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 729 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 05.07.2012 20:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Благодаря на  милата Валя за прекрасният блог който води.Едно послание,което аз разчитам така„Дарявам ви моята способност да търся и намирам красотата навсъкъде-ще  науча и вас“
Благодаря Валя,аз съм сред прилежните ученици.Благодаря за коментара,който си ми написала!
Днес,искам да напиша,за нещо,което ни се изплъзва в ежедневието.За романтиката .Пиша за семействата,в които има болен от Детска церебрална парализа,но се отнася за всички хора,малки и големи ,млади и стари.Просто с нашите тежки  житейски проблеми,трябва да сме по- внимателни.
Станалото станало.Нещастието е наше ежедневие.Поради ред причини изброявани стотици пъти в предишни постинги сме в неравностойно положение в обществото.Всичко е вярно.
Има и други верни неща.
-БОГ  Е  ЛЮБОВ !  или  ОМРАЗАТА ВОДИ  ДО  ДЕГРАДАЦИЯ или ОМРАЗАТА  ТЕ  РУШИ! 

- РАВНОВЕСИЕ ! 
  
Два закона ,които движат природата.

На специалистите,формулировката няма да им хареса, ще философстват.
Отминавам това с мълчание за да изразя същността на днескашният постинг.
Ежедневието ни, не е само нещастие.Ние не сме извън вселената.Ние както всички хора сме подвластни на законите на природата.Тя съществува чрез  равновесието.
НИЕ НЕ СМЕ ИЗКЛЮЧЕНИЕ.Тогава?
ТРЯБВА ДА ОТВОРИМ СЕТИВАТА СИ  ЗА ДОБРОТО,СВЕТЛИНАТА И ЛЮБОВТА,КОИТО ПРИРОДАТА  НИ  ПРАЩА ,ЗА ДА УРАВНОВЕСИ  ТЕЖКИЯТ КРЪСТ ,КОЙТО НОСИМ.
Нали е много простичко и логично.За нас е  по-наложително да приемаме даровете  на природата,за да живеем  в  равновесието и любовта.
Противното значи да се погубим.Значи  да утежним и без това тежкият живот на нашите болни.
Примери-безброй,от различно естество,в цялата гама на  материалното,чувствата и емоциите.
Дали успях да изложа правилно мислите си?
Ако не съм,ще коригирам,докато се убедя,че уважаемите ми читатели са ме разбрали.
С обич!
Димка




Гласувай:
2



1. yotovava - Ежедневието ви, Димка, е изпълнено със знаци, с неовладяни жестове,
05.07.2012 20:23
с които вашите деца ви казват - Обичам те!
Виждала съм го. В опита за усмивка на Сашко, в некотролируемото му ръкомахане, и май никога друго чувство не съм усещала, само любов, абсолютно отворени, наивно добродушни, а няма и друг начин да бъдат други. Само искат внимание и се отплащат с любов.
цитирай
2. dimetria - Благодаря
05.07.2012 20:30
Така е,абсолютно вярно,една безгранична любов с която ни обграждат !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 435301
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031