Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2012 11:40 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ДОКАТО ЧАКАМЕ
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 566 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 11.07.2012 20:24


В предишният постинг писах,че помощите,които ни изплащаха последните две години висят на косъм.Не е фатално.Разбира се,че  ни  облекчават,но ние сме тук от седем години,а дъщеря ми от четири.Ще се справим.Проблемът е  , че когато има член от семейството в неравностойно положение,всички около теб са много бдителни.Ако не дай Боже забележат,че си го оставил сам в къщи   дори за минути, веднага подават сигнал до социалните служби и могат да ти го отнемат и да го настанят в социално заведение.
В този смисъл аз съм плътно затворена в къщи четири дни в седмицата.
В останалите три дни мога да работя от девет до шеснадесет и тридесет,като си оставям  тридесет минути за път.Проблемът е ,че никой не го интересува аз кога искам да работя...хората търсят работници,когато имат нужда ...трудно се съчетават тези две изисквания.
А сега,докато не съм избягала твърде далеч,бих искала  да напиша няколко изречения за моята среща с извънземните.

Тогава и сега след толкова години  съм твърдо убедена,че това е действителен случай.

В първите години много внимавах,с усещанията които имам придвижвайки се в пространството.Имах два или три случая,когато си мислех....,че преминавам през някого.

Тогава и сега съм убедена ,че наричайки ги извънземни,определението не е точно.

От общуването им с пловдивчаните, изглеждаше ,че по -скоро си бяха земни„хора“

Спомних си нещо,което спомена червенокосата,че в техният блок още няколко семейства  живет  в съжителство  като  нея.

Мисля си, че ТЕ са нещо,което е свързано с гръцката митология,която не е безвъзвратно изчезнала.

Тракия е фактически част от територията,населявана от боговете.

ТЕ  винаги са били  и ще бъдат в своите си земи,живеейки в своето си пространство , време и.....трептения.

Пиша  -трептения,защото това е единственото мое усещане,което мога да опиша.

Разбира се потвърждение са и чертежите - рисунки, които нямат непрекъсната линия...

Това е.
Ако реша да продължа моите разсъждения,
ще го направя в друг постинг.
Благодаря,че бяхте с мен!
Желая ви прекрасен ден!
Димка

 



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 435360
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031