Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2012 14:25 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ДОБЪР ДЕН
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 554 Коментари: 0 Гласове:
3



Добър ден на всички мои читатели.Желая ви здраве и усмивки в слънчевият летен ден.
Отдавна обмислям този постинг,няколко пъти го трих.Искам да е най-добре разбираем и да ви помогне.
Става дума за това,как да спечелим малко пари за кърпене на семейният бюджет.
Ще изброя всичко,което аз съм работила в повече.
Ние,майките на деца,с Детска церебрална парализа ,не разполагаме с много време,не можем изцяло да се отдадем на нещо трудно и сложно,но с труд и постоянство,можем да се доказваме и да сме в крак с времето и неговите изисквания.
 Важно е каква е нашата професионална подготовка и способността ни да се приспособяваме и научаваме нови неща.
Като млад инженер,докато работеха държавните предприятия,редовно съм водила курсове за квалификация,курсове за повишаване на разряд,преподавала съм в Промишлено уцебни центрове в две предприятия.
Занимавала съм се с рационализаторска дейност.Намирах тесни места в производственият цикъл,където с малки изменениа,устроиства,или организациа на труда,да се облекчи работата на определено работно място.Разбира се това извън непосредствената ми работа.
Правя уговорката,че за мен всеки труд е свещен,приела съм го като част от програмата на човечеството.
В най- трудните години за семейството ми и България съм правила и продавала сапун,шила съм на настолна шевна машина-калъвки,престилки,ританки,пласи за пазаруване,детски елечета и декоративни възглавнички,които предлагахме по магазините.Плащаха ни,когато стоката се продадеше.
Когато вече не можех да ходя на работа,открихме магазин в част от къщата в която живеем.
Когато и той спря да ни храни,започнах по-сериозна шивашка дейност.
В един период от пет години гледах пчели ,а преди това зайци.
Разбира се ,всички тези дейности в определена степен-в зависимост от случая е участвувал и моят съпруг.Но винаги на първо място сме слагали грижата за децата и сме съобразявали времето за работа с техните нужди и изисквания.
Понякога сме се чудели как да свържем двата края в тези непредвидими и мрачни години,когато аз нямаше как да мръдна от къщи,а пък той не успяваше да намери работа.
Това съм работила аз.Вие сигурно имате страшно много идеи и дай Боже да успеете да ги реализирате.
Само така ще се чувствувате успели и щастливи,че сте в крак с мечтите си.
Благодаря би че бяхте с мен и прочетохте постинга ми
С обич и грижа за вас!
Димка



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 436992
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930