Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2012 17:02 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ЗА СЪНЯ И ОЩЕ НЕЩО
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 581 Коментари: 0 Гласове:
2



Добра среща драги мои читатели.Преди малко написах постинг,но беше извънреден.Това,за което исках да споделя днес е сънят.В нашето семейство е проблем
Дъщеря ми не може да спи нормално от както се е родила.Като бебе ревеше по цяла нощ.
Сега не е същото,но никога не съм сигурна кога и как ще заспи.Забелязала съм тези причини.
Пълнолуние-  в тези вечери едва ли се събират  четири часа сън.
Преди мензис  няколко вечери преди това  възбудата е голяма и сънят така и не идва.
Една- две седмици преди рожденият ѝ ден...почти забравяме за съня.
Когато не си е дояла - гладни очи не заспиват, 
Когато очаква да дойде някой,който според нея закъснява 
По принцип не спи много и сънят ѝ е като „на заек“
Може би това е характерно за заболяването,а  може би е само при нея.Мисля си,че ако сънят е здрав и продължителен,ще е по спокойна и уравновесена.
Лекарства  за сън никога не съм ѝ давала,така съм преценила и се приспособих към нейният  такт.
Може при вас е различно,..по -добро...
Сънотворните и успокоителните имат и своят отрицателен ефект...не си струва да рискувам,...още повече след приема на противоепилептичните.
С уважение ,обич и грижа за вас!
Димка



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 436962
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930