Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2012 15:37 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ЗДРАВЕЙТЕ
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 738 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тази седмица получих съобщение,че имам коментар,но така и не го видях.Може би е бил изтрит.Благодаря на всички,които коментират.Старая се винаги да отговоря.За нашите  семейства с болен от Детска церебрална парализа е важно да сме винаги здрави.Нали така?Имаме си един перманентен проблем-два са вече много.Разбира се,че здравето е важно ,но за нас-майките на деца и младежи с Детска церебрална парализа е задължително.
Ето какво ми се случи тази седмица.Разказвам ви го в съкратен вид и ви моля,да сте внимателни в мислите си,да не повторите моята грешка.Този пост пиша с грижа и уважение към всички мои читатели,семействата им и техните приятели....с обич!!!
В понеделник-началото на седмицата отидох в пощата,да платя дошлите фактури.Имаше десетина човека пред мен.Една от чакащите беше жена  на видима възраст  100 години.Държеше да се справи сама с чакането,разплащането,придвижването.Имаше жена,която я придружаваше,но тя не ѝ позволи да се намеси.Беше толкова  жалка картинка,че ни накара,нас,...всички присъстващи да се замислим ...за стойността на здравето и живота.Бяхме като попарени.
Не знам за другите,но аз най- искренно си пожелах да не достигам възраст,на която съм безпомощна и в тежест на семейството...
Дойде най- сетне моят ред,Платих и се прибрах.Пощата се намира на същият площад,на който живея.
Само няколко минути,след като бях у дома,започнаха странни усещания.След 15 минути вече не можех да стоя на крака.Трептяха всичките ми лицеви мускули а сърцето ме болеше  силно,
Имах чувството,че ще експлодирам.
Съпругът ми ми премери кръвното и реши че апаратът се е повредил.Не...не беше горната граница минаваше 200,а долната 170.Аз съм цял живот с горна граница  90 до 100.
Намериха се лекарства от неговите запаси,но и след третото хапче,положението остана непроменено.
Наложи се да викаме бърза помощ и....т.н.
Е   ... полека лека се оправих.
Моля ви не правете като мен.Никога не допускайте лоша мисъл,да завладее съзнанието ви.Знаете,чели  сте,че нашите мисли са нашето сегашно и бъдеще.Така или иначе сме програмирани,не бива сами да се  препрограмираме.
Разбира се,че го знам...а допуснах това.
Причиних безпокойство на близките си,не бях полезна за себе си и за тях.
Пиша го,за да ви предпазя,...да  не сбъркате.
Отново с обич!
Димка



Гласувай:
2



1. анонимен - Blagogarija
12.08.2012 10:50
Cheta s interest postingite vi. Blagodarija za tova koeto ni razkazahte.VAzhititelna I smela jena ste vie.Prodaljavaite da se izrazivate tuk.Mimi
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 436711
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930