Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2014 22:25 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ПРИРОДАТА И БОГ СА С НАС
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 4498 Коментари: 0 Гласове:
0



 Добър вечер на моите уважаеми читатели Продължавам разказа си от предишният постинг.
През изминалият месец след чудесната вечер на общността УНИТАЛСИ както написах, боледувах, работих и някак си пропуснах да „попитам  чичко Гугъл“ какво значи УНИТАЛСИ.Остана ни прекрасният спомен от вечерта на маскеният бал.
За моя изненада на третата седмица от събитието ми се обадиха  за да потвърдя присъствието си на следващото събиране, и с няколко думи уточнихме всички подробности по превоза- все пак дъщеря ми има нужда от специални грижи.
Този път,тоест -миналата неделя събирането беше следобяд.Микробусът дойде с точност до минута, две пъргави момчета ми помогнаха за инвалидната количка ,всичко -като по ноти.
Стовариха ни в голяма частна къща и отидоха за още хора.Започнаха да идват и други микробуси с инвалидни колички и накичени и готови за приключения семейства с инвалиди.Атмосферата беше фантастична.Някои се запознаваха в момента, други се познаваха отдавна, но всички общуваха  толкова естествено и сърдечно, че вярвайте ми, сълзите бяха непрекъснато в очите ми.
В този ден градът празнуваше своят празник „Сан Джузепе “ Свети Йосиф-земният баща на Исус Христос.
Люлки, въртелешки, сергии  изложба с възможност за закупуване на селско стопанска и промишлена техника  и съответните музики , бирарии и т.н....чудесен панаир!
Къщата  беше избрана така, че бяхме попаднали в „сърцето на празника“
Останах впечатлена от организацията.
Мечтая си в  България да сме такива.
Всички от УНИТАЛСИ , а те бяха поне 40 човека, бяха облечени с еднакви тениски и якета,което в бъркотията беше добър ориентир.До всяко семейство вървеше човек с униформа, готов да помогне - да ти проправи път, да ти помогне да оправите болния, да те попита имаш ли нужда от нещо....невероятно !
Помагаха ни да пресечем улица, да преминем препятствие, внимателно да отстранят, някой любопитен ...наистина невероятно!
Аз, като новоприет член ,не разбирах даже какво се случва.
Казаха ми, че тези хора са тук, за да помогнат на нашите болни и на нас, тези, които сме всеки ден с тях да се почувстваме равни с всички останали.
Ще продължа в следващ постинг
Благодаря , че сте с мен !
Обичам ви!
Димка



 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 437768
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930