Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2014 14:28 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА КУРАЖ УНИТАЛСИ
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 1087 Коментари: 0 Гласове:
1



Да неделничт ден свърши , но аз чаках с нетърпение да попитам „чичко ГУГЪЛ“ какво знае за организацията  УНИТАЛСИ Той знае всичко. Може би моите уважаеми читатели знаят.За мой срам и позор, след 8 години и повече в Италия аз не знаех.
Това е организацията , която организира превоза и посещението на  страдащи до Лурд 
Франция.Това място се приема за свято , защото там на едно бедно френско момиченще се е явила  Светата  майка и после е бликнал целебен извор.Всяка година в август в Италия се организира влак , който тръгва от  Сицилия, прекосява цяла Италия и за една седмица се пътува  до Лурд и обратно.
Тази организация е на повече от 100 години .
Сбирки са за тези, които вече са ходили, и другите, които биха искали да отидат да потърсят изцеление.
Аз бях чувала, за този влак, имахме приятелка от  Чили,която преди време пътува до там,но аз не си и бях помислила, че мога да попадна  между поканените.
не че сега съм сигурна , че ще ме поканят да пътувам до там.По скоро това е нещо като номиниране. Една  българка,  православна ,но ето на случи се и съм щастлива , че попаднах между тези хора.
Страдащите и техните семейства , и всички доброволци които работят за тази кауза, да се помогне , да се възвърне вярата, че си струва да се живее ,че животът ни е даден да вършим добро е уникален пример за добродетелност и човечност.
Благодаря ви че четете това!
Живея с вярата, че дори да няма изцеление, самото укрепване на духа и силата която ти дава вярата да носиш тежкият си кръст е също победа на духа над материята.
 
Димка с обич !



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 436876
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930