Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2014 10:29 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА НЕ МОГА ДА СЕ СПРАВЯ САМА
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 936 Коментари: 0 Гласове:
1



Добро утро на моите читатели.
В предишният постинг написах моето желание.Да издам книгата, която съм написала , и с получените средства да положа основата на фондация за да си помагаме взаимно семейства на болни от Детска  церебрална парализа.Търсих издателства, говорих с много хора, които по някакъв начин са имали досег с този проблем.Разбрах, че в  България е трудно за издателите.Реших сама да издам книгата , и сигурно ще успея.Имам още книги готови за печат, но тази е програмна и моите идеи които са записани там, могат да помогнат за намиране на съмишленици.
Обикновено, след такъв увод, следва молба за спонсорство.
Аз не търся спонсори.
Книгите ще ги издам сама.
Търся съмишлшници.
Книгите трябва да се продават.
Книги се продават в книжарниците.
Трябва фирма, която да поеме разпространението.
За съжаление, моята фирма я закрих, преди две - три години.
Тогава този въпрос не стоеше на дневен ред.
Сега да откривам нова, и то, при условие , че не живея постоянно в България е меко казано неподходящо.
Моите читатели, които имат собствен бизнес  знаят добре защо.
Търся съмишлшници , хора с добри сърца, работливи  и засегнати  пряко от проблема Детска  церебрална парализа !!!!
Пишете ми на имеил адрес : 
dimkahristova.dimka@gmail.com
Живея с мисълта , че ще успея !
Може би и в предишни постове съм писала, че моята опорна точка в начинанието ми е
„Ако спечеля , печели цял народ, ако загубя, губя само себе си“
В моят случай , не става дума за целият народ, а за тази частица от него, която е засегната от страшната болест- Детска церебрална парализа
Благодаря, че прочетохте написаното от мен
С обич  Димка



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 435381
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031