Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2015 21:02 - ТОЗИ ПОСТИНГ Е РАЗЛИЧЕН
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 559 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 01.10.2015 18:26


 Блогът ми е посветен на Детската  церебрална парализа , страданието , труда и надеждата .
Днес , ще е по - различно .
Колкото и да не ми се иска , вече съм в пенсия . Свикнала съм да работя и си търся занимания . 
Имам  различни блогове , където споделям със света  това , което си мисля , че може да е полезно някому . 
От това не се печели нищо .
Бях взела код от  Адсенс и публикуваха обяви на  блоговете .
Разбрах , че парите , вместо да растат , намаляват ....под всякакви  предлози . 
За да не ми цапат блоговете  ги елиминирах .
Понякога  някой  пише коментар , в който или благодари  или иска допълнителна информация . Веднага се отзовавам .
Забележете , тези хора си дават имейла , за да не видят останалите читатели  подробната информация....хитреците я искат само за себе си или може би после търгуват с нея .
Обикновено пиша друг постинг , в който давам  подробностите за да ги видят всички . 
Мъча се да не се ядосвам на тарикатите .
Преди дни останах изумена  от постъпката на някаква жена , която искаше всякаква информация , по проблем , който явно я интересуваше .
Не се представи , името беше скрито в няколко безсмислени звука .
Беше скрила лицето си зад някаква картинка .
В  блоговете  използвам  шеги , поговорки и мои коментари .
Такъв ми е стилът .
За да науча тези неща ,  които ѝ написах  , са ми били нужни години на обикаляне , чакане , разочарования , отиване и връщане обратно по сбъркани пътечки  и доста средства разбира се .
Не искам нищо в замяна . Искам в остатъка ми от време тук на Земята да помогна на възможно повече хора , да им спестя време , нерви и
средства   ако мога .
Голямата ми награда би била едно  „ благодаря “ или едно споделяне  за това , с което съм успяла да помогна .
Много ли искам ?
Тази личност , така ме нахока накрая , че се  запитах -
-Къде съм сбъркала  или ако помагна на някого  , трябва ли  да ме ругае  ?
 - Вие как мислите ?






Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 437732
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930