Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2015 18:22 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ИНЕРНРНЕТ Е СЪПРИЧАСТЕН....С АНГЕЛИТЕ ИЛИ С ДЯВОЛА
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 555 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 01.10.2015 19:46


 Ето ме пак с нов постинг  на пръв поглед  невероятен .
Като се замисли човек по - дълбоко си казва  ...
 - За всичко си има хора . В природата няма вакум .. вибрации  , светлина , звуци .... пък то всичко си е вълни  ... само дето дължината им различна .
Ние хората ....се мотаем там....сред вълните . Пък като почнеш  да ни разлагаш...пак до там ще стигнеш...
След голямото философстване да си дойда на думата .
В предният постинг писах за останалите ми 11 блога и броят на посещенията в тях до сега над 210 000 . Хората по цял свят  ги намират по ключовите думи , с които характеризирам моите писания . Търсачките им ги предлагат и им ги превеждат 
Имам си читатели от цялото земно кълбо .
Два от блоговете са отново за Детската церебрална парализа .Единият по принцип водя на италиански  а другият на  български . Но и в италианския използвам и български .
В тях читателите в голямата си част не са българи .
Темите са тези , за които пиша тук .
Там повече дискутирам темата за  това как да създадем кооперативи , как да работим съвместно , как да се организираме и т.н.
Не откривам Америка ...такъв кооператив има в града в който живея .
Каква беше  изненадата ми , когато днес ми писа една личност , която ми поиска банкови сметки , адрес , и всичката ми информация , за да ми преведе ......3 800 000 ДОЛАРА  И НА ЧАСА ДА ПОЧНЕМ ДА ПОМАГАМЕ НА  БЕДНИТЕ И СИРАЦИТЕ 
Вие как  мислите  ?
Аз пиша за инвалиди и работа за тях и семействата им .
Някой ми предлага , ама на часа , да  ми преведе пари за БЕДНИТЕ И СИРАЦИТЕ 
на които искам да помагам......и то веднага....на секундата .
НА МЕН МИ ЗАПРИЛИЧА НА МНОГО БЪРЗО  ПРЕПИРАНЕ НА ПАРИ !!!
ВИЕ КАК МИСЛИТЕ ?
ПРАВИЛНО ЛИ НЕ ПРИЕХ ТАКОВА  БОМБАСТИЧНО ПРЕДЛОЖЕНИЕ ?
КОЙ СЛОЖИ СИРАЦИТЕ И БЕДНИТЕ ПРЕД МЕН И ЗАЩО ?
КОМУ БЕШЕ НУЖНО ЗА МИНУТИ ДА ПРЕХВЪРЛИ ПАРИ НА ЕДНА ЖЕНА ИЗВЕСТНА В УЕБПРОСТРАНСТВОТО ЕДИНСТВЕНО  С ФИЛАНТРОПИЯТА СИ ?








Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 437783
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930