Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2015 09:11 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА НИЕ И ДРУГИТЕ
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 522 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 25.10.2015 17:51


 Този блог  стана място , където пиша най - съкровенните си мисли и преживявания .
Днес ще напиша нещо за нас и човещината .
Имам 108 000 читатели само в този блог . Търся съпричастие за моите идеи за дружба , приятелство и взаимопомощ .
Търся ги по света . Гледам в небето . Чакам ....какво...до сега нищо .
Ето какво се случва покрай мен.
От осем години живея в този град . Последните две съм в пенсия и не снова напред назад по работа . Но все пак съм в движение . 
От 8 години  - на площада , на пейката , пред бара , до фонтаните , там някъде в центъра - като въздуха , като плочките , като асфалта , като пейките , седеше един мъж . Седеше си кротичко . Гледаше минаващите ... забързани като крилат вятърко....и аз в това число .
Някой беше споменал някъде , че някога се е дрогирвал....други казваха....че му има нещо .
Той никога не говореше с никого .  Никой не говореше с него . Една жена ме помоли да го поздравя от нея , защото ѝ беше направил услуга . Поздравих го и после винаги му кимвах - аз добрата и възпитаната !
Един ден , тази година , в най големият пек , отивах по  работа . Той ме спря  и ми даде своята шапка , защото моята не  ме пазела от слънцето . Премести на сянка в бара и ми каза , че имал много шапки за слънце . Не можах да му откажа , толкова доброта имаше в очите му .
Разбира се че благодарих....нали съм възпитана и културна !!!!
Един ден ме видя и ме попита
- Ти намери ли си вече мъж ?
- Ами аз си имам .
 - Защо тогава си винаги сама ?
Какво можеш да отговориш на един човек...които според теб е пейка , асвалт или небе.....
Тиках инвалидната количка...той дойде и се опита да ми помогне...не му разреших...нали  бях чула , че бил някога  наркоман...
Да - така  постъпих .

Сега , от месец , площадът опустя .
Да , нищо не е същото , нито бара , нито пейките , фонтаните и плочките .
От начало не разбрах . После видях , че него го няма .
Казаха , че починал от инфаркт .
Сигурно всички като мен , които като крилат вятърко препускахме  по площада  забелязахме  , че е пусто . 
Сигурна съм , че се сетихме , че той е имал сърце , голямо колкото нашите взети заедно .
Аз търся човещината по света , а тя е била до мен и е трябвало толкова малко да направя , за да дам топлина , внимание , доброта на някой който ми е давал , навирал ми е в ръцете и в очите своята човешка доброта .
Бих искала да върна времето , да поприказвам с него , най - обикновени думи....
Един човек , който е видял мъката ми , страданието ми , дори грозната ми според него шапка - аз  третирах като пейка , асфалт или плочка ...  аз добрата , умната , работливата....
И си мисля , че смъртта ме изпревари , за да го отведе в рая , където му е мястото .....




Тагове:   смърт,   рай,   доброта,   приятелство,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 437574
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930