Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2015 10:27 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ВРЕМЕТО Е С НАС
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 638 Коментари: 0 Гласове:
0



Има криза в общуването между хората .Старите или нежелаещите да са съвременни , не са заразени с вируса  на импотентното общуване .Младите са  зомбирани . Те не разговарят , те чатят . Но с това чатене им убягва реалният свят , задълженията , отговорностите и най - елементарното ....загубват реална представа за ден и нощ. 
Ако си мислите , че не съм права - грешите . Ако нямате млади или даже не толкова млади членове на семейството  - питайте съседите или роднините .
Ако за някои болни , които са  приковани на легло  или на инвалидна количка това е начинът да се свързват непрекъснато с външният свят , да им минава  времето или да пъдят  болката....телесна или душевна , добре . 
Но здравите силните , подвижните , знаещите и можещите ...стават роби на техническите чудесии и програмите с които са програмирани . Един непрекъснат купон , който води след себе си скудоумие .
Сигурно не ми вярвате ?
Примерът си го имам съвсем близо до мен . Имам чувството , че едното ми дете здраво , право , отгледано , изучено и работещо , се мъчи да се превърне в другото , на което съдбата е отредила да е инвалид за цял живот .
Пиша това , защото съм объркана  . 
Защото не знам как да постъпя и как да помогна . 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 437682
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930