Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2015 11:37 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ПИСАЛА СЪМ ВЕЧЕ ЗА ТОВА
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 490 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.11.2015 18:35


 Писала съм вече за това . Може би новите ми читатели не са го чели . Сега ще ви го разкажа с няколко думи . През 1990 година , след падането на  Берлинската стена живеехме   в екстаз . Сънувахме чудеса и чакахме да се сбъднат . За мен най - голямото чудо беше и си остава и до сега -  излекуването на дъщеря ми от Детска церебрална  парализа . Научих , че в Пловдив могат да я излекуват . Не знаех нищо за методите които се използват и кои  са лечителите .
Оказаха се извънземни или обитатели на друго измерение . Те са невидими  за нашето зрение , но са осезаеми за сетивата ни . Усещат се като пространство с по - висока плътност , по висока температура - около 38  градуса и много финно трептене в мястото , където се намират . На Земята живеят прилепени или близо до тялото на землянин  като може би черпят част от неговата жизнена енергия . Благоразположени са и колкото могат помагат . Всичко това подробно съм описала в постинги  преди 3 години . Защо  пиша  отново ? Защото днес е последният ден  от конференцията , която организира професор Лъчезар  Филипов  за извънземните . Опитах се да се свържа с него за да му разкажа за моята среща с тях , но всичкo това  минава в графата „ жълта книжка “ . Никъде не съм чела за такива извънземни , може би защото не могат за се документират .
След като четири години водя този блог , ясно ви е , че не получих помощ и от тях .
Те ми предрекоха , че аз и дъщеря ми сме родени и живеем по едно и също време на  Земята , за да помогнем на много хора . Тя ще си остане така . Вляха ми от тяхната сила , за да мога да испълня мисията си .
Това което се случи това лято в Лурдес до пещерата  където 18 пъти се е явила  ДЕВА МАРИЯ  ме изненада и все още не мога да го разбера .
Ето какво е ...
Аз се казвам  Димка . Дъщеря ми се казва  Донка . Човекът , който беше назначен да ми помага , след като свършихме молитвата ми каза
- Вашите имена звучат като камбана , сигурно не е случайно чуй  - дим - дон - дим- дон 
Хората от нашата група чуха това и от тогава и сега , се обръщат към мен или към дъщеря ми с това обръщение  - и двете си имаме ново еднакво име  Димдон .
Да пиша за проблемите с Детска церебрална парализа .
Помагам с друг блог на българите в  Италия .
Хакнаха ми профила във Фейсбук , защото някои наши тарикати явно печелеха от новаците с тази инфирмация , която публикувах и там .
От цял свят имам читатели около 240 000 -  американци , бразилци , японци , руснаци , англичани , французи , украинци , индийци , евреи . Понякога имам екзотични читатели от Ангола , Малайезия  , Чили , Парагвай , Обединените  арабски емирства .
Дали съм камбана ?
Дали успявам да помогна или да вдъхна кураж ?
Кой знае .
Трябва ли да продължа или да спра , след като в  България за 4 години не свърших
нищо !






Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 437500
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930