Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2015 12:06 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ЗНАМ ЧЕ СЕ ПОВТАРЯМ
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 549 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 15.11.2015 12:28


Знам , че  читателите , които следят блога ми  , ще кажат  , че се повтарям .
Въпрос на гледна точка .
Сега  скърбим със  Франция .
Бог да прости загиналите .
Адът наречен ноември едва сега започва .
Мюсюлмани и християни не могат да живеят
заедно , защото още в майчината утроба им се натрапва , че ....
Алах  , който те отъждествяват с нашият  Бог Отец , е дал на Пророка  Мохамед учението около 500 години след християнството , защото  е изчакал арабите ....да пораснат.... да станат  по - висша раса и да господстват .
Не съм веща . Пиша това , което са ми казвали мои познати от арабски произход с които заедно посещавахме  общинското училище където ни учеха на италиански  .
Всички разказваха тази история и вярваха в нея .
Почнах с  Франция , минах през  Италия и се връщам в  България .
В тези смутни времена , измамниците  , предсказателите , жълтата преса и необятния интернет  -  жътва жънат !
Този бил писал , оня бил предсказал.....
Бог да я прости и вечна ѝ памет на леля Ванга - все нея цитират .
Особено  Русия и  Украина....я слагат на топа на устата за всеки неразрешим проблем . Казано честно са си един народ и нямат какво да делят...но това е друга тема .
Аз съм ходила при леля  Ванга  три пъти да търся помощ за дъщеря ми .
Трите пъти с нея на ръце . Жената , или жените , които винаги бяха до  нея  , ми посочваха къде да я сложа да седне , за да не ми тежи през цялото време . 
Леля Ванга винаги започваше разговора с това ...от къде сме , как се казваме , каква помощ търсим  и къде е детето , за което става дума .
Нито един път „не ни видя нас и нея “
Да , за  Детска церебрална парализа лек няма .
Питахме и други неща , за семейството , за важни житейски решения .
Писала съм го и пак го повтарям ....нито една дума  , сричка или звук ...не се сбъднаха .
Помощ , утеха и напътствие съм получила от  Майката  Божия , която ми се е явила във вид на енергия , която пред мен придобиваше форма на  жена , наметната с наметало .
Контактът ставаше телепатично .
Това ми дава сила и смелост да пиша моите блогове и  да  помагам с каквото мога .
Защо точно днес пиша този пост ?
Защото мисля , че точно сега трябва да сме силни , да се молим на нашият Бог и неговата Земна майка за закрила и утешение .
Защото днес е времето да спрем да се страхуваме .
Времето е в нас и ние сме във  времето .
Каквото е писано , ще се случи .
Тези които с лъжепророчества ни плашат ....да млъкнат !
Повечето от нещата , които сега се разпространяват са лъжа !
 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 435316
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031