Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2015 00:19 - В НАВЕЧЕРИЕТО НА КОЛЕДА
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 1163 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 24.12.2015 23:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Приятели , в навечерието на  Коледа и Новата 2016 година  , всеки от нас , в тишината на нощта , в ранната утрин - докато е още в леглото или просто пред телевизора или на дивана - прави разбор на изминалата година . Колкото и да не си признаваме , колкото и дълбоко да крием най - съкровенните си мисли и чувстава - правим го .Сега , в тези дни и часове .
Подтикват ни за нашата собствена равносметка  пресата и медиите , които ни заливат с  чудновати , забавни и  чудовищни статистики .
Детството , младостта , зрелостта , старостта - имат различно мислене , опит , надежди , приоритети  . От нашата собствена статистика отпада едно , включваме друго , а като се замислиш , остава само вярата , че догодина , всичко ще е по - добро  .
Издадох моите  четири стихосбирки и две книги с проза . В напрегнатото ми ежедневие ,
губех надежда , че в този живот  ще успея да издам това , което пиша послетните години .
Успях ! . 
Не всичко , но поне сложих началото .
Тези дни преброих приятелите , които са ми останали  и хората , които са ме разбирали и са ми вярвали . Не са много , но им благодаря от сърце .
Парите идват и си отиват . Вещите остаряват или се чупят .
Благодаря за  обичта , която съм  получила през годината и на която съм отвърнала многократно .
Това е , което остава в мен - държи духът ми бодър и ме пази от лошотията и негативизма на тълпата .
През тази година се научих да държа на предна позиция в съзнанието си добрите спомени , добротата и красотата , която съм преживяла и запазила , за да не допускат злото до мен .
Лесно е !
В тези празнични дни , хората отварят сърцата си за доброто .
Аз ще запазя настроението и енергията на тези дни .
Може би и моите читатели ще го сторят .
Весели , и здрави празници .
Бъдете благословени всички , които вярвате в човешката добрина и я носите в сърцата си , за да я дарявате  !
С обич 
Димка и моето семейство  !





Гласувай:
2



1. yotovava - Светли празници, Диме!
24.12.2015 04:25
Светли празници, Диме!
цитирай
2. dimetria - Благодаря
24.12.2015 10:30
Благодаря , нека са светли и честити дните - нашите и на всички хора по света !
Амин !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 435288
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031