Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2016 14:37 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА КУРАЖ ЧЕСТИТ ОСМИ МАРТ
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 390 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 12.03.2016 09:58


Честит  Осми март  на всички жени , които посещават блога ми . Да сте живи и здрави , за да давате сила и кураж на мъжете  , които са до вас . Напоследък усилено превеждам моите писания . Всяка свободна минута правя  това....плюс всичките ежедневни неща , от които няма как да избягам . 
Следя всичко , което се случва в България и хубавoто и лошото , свързанo с нашите проблеми .
Не се уморявам да пиша , че по - добрият начин да помагаме на себе си , на нашите болни и на семействата си   е да работим работа , съвместима с  времето и пространството в което обитаваме . Поредните протести на майките от  Перник , отново ми доказаха , че моите идеи и писане  отиват на вятъра .
Тези програми за личен асистент , които ту ги има ту ги няма  какво ви дават  скъпи сестри по съдба ?
Повтарям го , съберете се заедно , работете заедно , създайте си дневни центрове и Центрове за  временно настаняване , където ще работите с трудов договор и нормални заплати . Децата ви ще са прибрани . Няма да са отделени от света , ще виждате , как се социализират и се развиват .
С тези програми , за които си хабите нервите - ви очакват мизерни и гладни старини , когато ще сте немощни и болни и ще изложите на мизерия себе си и  децата . Ако сега , докато сте млади и разсъждавате с бистър мозък , не направите нещо полезно за вас и вашите слънчица , след някоя  и друга година ще е безкрайно късно .
Може би тонът ми е рязък , може би постът няма да ви хареса , но съм го писала доста пъти и го пиша пак .
Имам работени 17 години като инженер   и още 18 се самоусигурявах и ми сметнаха пенсия 161 лв. , които сега вдигнаха на около 180 . Дъщеря ми с придружителните взема точно 200 лв , които никой не се сеща да вдигне .
Използвайте всяка възможност да работите на нормален трудов договор .
По две , по три семейства , се съберете , кооперирайте се и развивайте някаква дейност , за вас и за децата ви .
Човешката програма е така направена , че да се живее с труд - от  дядо Адам и баба Ева до наши дни . 
Когато аз бях млада , много възможности липсваха .
Сега с доста неща може да се заеме човек - стига да го поиска .
ВЕСЕЛ ПРАЗНИК !!!
ДИМКА

Програмата засече , когато исках да коригирам грешките ! Дано да сте ми ги простили !!!!




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 436904
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930