Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2017 19:22 - СЛЪНЦЕТО
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 545 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Това , което пиша в този блог не е измислица , не е лъжа ! Всичко , до последната буква , запетая и точка е чиста и свята истина . Заболяването  Детска церебрална парализа не е достатъчно изучено поради факта , че  хората с това заболяване са считани за човешки отпадък . Даже са били първите жертви на крематориумите в концентрационните лагери на  Хитлер през Втората световна война . Те са тествали - казано по новому - пещите - преди в тях да почнат да горят комунистите и евреите . Писала съм го в предшестващи постинги .
С това зловещо отклонение  отново  подчертавам  защо не е изследвано достатъчно и защо в  България и сега  отношението  на простосмъртните българи към нашите болни  не се е променило кой знае колко !!!!
Имам коментар за слънцето ! 
Да , писала съм за слънцето ! 
Писала съм за това как със  слънцето  може да се общува  като със  живо същество .
Писала съм , че при залез може да се видят зелените лъчи от тези , които  са успели  телепатично да станат приятели с него !
Това не е само моя констатация .
Аз от малка го правех . Не споделях с никого , за да не ме взамат за....
Започнах да мисля за това , когато прочетох в интернет , че и други хора  имат такива преживявания .
Но го написах , когато прочетох за преражданията  и си дадох сметка , че това , че съм се виждала като „ Жрица на слънцето“ не е безумие , а може би в някакъв минал живот съм била точно такава .
Колкото до заболяването Детска церебрална парализа - наистина е огромно изпитание , един урок , който се учи цял живот .
За да го научиш , даже и един живот е малко .
Иска се всеотдайност , сила , вяра , търпение , доброта , мизантропия , огромно човешко сърце , достойнство , непреклонност , надежда , любов , и всичко добро , което ви дойде на ум за да се борите с болестта и безразличието и безхаберието на обкръжаващият ви свят !



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 435215
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031