Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2017 12:18 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА - МИСЛИЛИ ЛИ СТЕ ЗА ТОВА
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 314 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 10.01.2017 12:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Мислили ли сте  , че можете да направитите нещо  с живота си -  крачка напред или нагоре , но  нещо не ви достига  ?
Сигурно !
Това   е липсата на вяра в нас самите .
Не винаги .
Когато сме направили първа крачка в нова посока , а няма нужният резултат  не винаги вината е в нас . Може би насрещната страна  не е готова  или ни липсва търпение .
Да кажем , че сме проявили и търпение , отговорът е дошъл , но не е точно това , което очакваме .
Отчайваме ли се ?
Остава ни волята , да доведем до край започнатото ! 
Пиша това не само за моите прекрасни читатели , пиша го и за мен самата .
Аз съм с богат житейски опит .
Разбрала съм , че дори да имаме желание , вяра в себе си , търпение  , воля - не винаги успехът е гарантиран.
Остава един решаващ фактор  - ВРЕМЕТО !
ДА НЕ   ЗАБРАВЯМЕ  ЧЕ ВСИЧКО СЕ СЛУЧВА  КОГАТО МУ ДОЙДЕ ВРЕМЕТО  !
Зная , че може би много от вас ще се усмихнат скептично , няма да вярват , ще спорят с мен !

Човек трябва да поживее на този свят , за да се съгласи , че сме подвластни на времето .
Научих го  и ви го предавам  , за да мечтаете , творите  , градите , и да сте спокойни , че всичко ще е така , както го  искате ........но когато му дойде времето .

Желая ви усмихнат ден !





Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 435322
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031