Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2011 21:15 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА МОЖЕ БИ ЗАРАЗА НА КРЪВТА
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 684 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 22.08.2012 11:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Втора година,се мъча да открия ,връзка между детската церебрална парализа и някакво друго съпътстващо заболяване.От когато се е родила и до тридесет и четвъртата си година,дъщеря ми  е имала петна по тялото. Лицето и е с много чиста кожа. Винаги съм обръщала внимание на лекарите при преглед,но са ми казвали,че не е първата -петната не се виждат и не я загрозяват.Свекърва ми също имаше претна и смятахме, че може да е наследствено.На тридесет и три  години я доведох в Италия.Тук има програми за работа с такива младежи.За това ще пиша в друг постинг.В дневният център, който посещава три пъти седмично- по цял ден, на третия или четвъртият месец,ми обърнаха внимание върху петната.Заведох я на специалист- дерматолог.Веднага бе определена диагноза .Беше гъбично заболяване.Изписаха ми шампоан и крем и започнах веднага лечение.Лекарката каза,че ще оздравее за един месец.Мина повече от година и половина.Петната ги няма,но спра ли за кратко лечението,отново се появяват.Заедно с тях изчезнаха и специфични жестове,които невролозите отдаваха на спастиката.Преди десетина години в България гледах по телевизията предаване за младежи болни от ДЦП.Направи ми вречатление, че младежът от предаването има същите жестове .Тогава реших, че са характерни за  ДЦП.Сега със сигурност знам, че и това момче е имало тези гъбички. Имам още едно доказателство. Тук в Италия, ходя да работя като доброволка в дом на милостта към черквата в града в който живея.  Наричат го "Каза ди карита".Помагаме на стари и болни хара,които са приютени там.За мен това е като съкровенна молитва към бога.Обслужвам едно момиче с две- три години по голямо от дъщеря ми..При нея също има такива кожни петна и е с диагноза ДЦП.Все пак имах колебания,дали разсъждавам правилно .Предполагам,че петната по кожата са върха на айсберга,трябва да се лекува и вътрешно.След коментар към мой постинг съм почти уверена в правотата си и ще се опитам да приложа това лечение.Хиляди пъти благодаря.Радостното е ,че тук тя напредва бързо.Толкова положителни промени не е имало за всичките  33 години преди това. Отдавах го на интензивните занимания ,на общуването с младежи като нея и с подготвеният персонал ,но явно има и друга причина,тези невероятни гъбички.Колкото, по напредва лечението на кожата, толкова е по жизнена,опитва се да говори и ни командва наред...защоти си е и глезла....няма как след толкова грижи.Благодаря  на всички четящи тези редове.Носете вярата и любовта към ближния със себе си.Това е съкровен дар който ни пази от злото.



Димка 

 









Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 435181
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031