Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2012 14:51 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА МОЯТА СЪСЕДКА
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 520 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.06.2012 23:12


Мъчех се да се съсредоточа върху това какво ще кажа на докторката,как с няколко думи да опиша състоянието на дъщеря ми,след колко време бих могла да я доведа,къде бихме могли да търсим подслон в Пловдив и мислите ми бяха заети с това,че времето тече,а нито звук нито движение се чува  из зад ъгъла,където беше докторката.
Моята съседка,не ме остави за дълго унесена в моите си неща и ми предложи да се запознаем,Разговорът се водеше шепнешком,на дясното ми ухо.Добре ,че не беше на лявото,което си остана повредено след студентска бригада в Девня-където никой не ми обърна внимание,мислейки...че кръшкам от работа.
Първо на дълго и широко ме разпита защо съм тук,когато чуеше отговорът ми,незнайно защо се обръщаше към празният стол от другата си страна-като че ли там имаше някои,който вземаше също участие,т.е като че ли аз разказвах на двама души,а те помежду си допълнително коментираха чутото.Реших,че май нещо ми се привижда,а и крушката отгоре светеше мижаво,прашна като всичко наоколо.
Моята нова позната се оказа рядко любопитна и с някаква методична жестокост ми задаваше все по -вече и по -болезнени въпроси.На такива места,понякога хората питат за да ти помогнат. Аз от игла до конец разказах шепнешком цялата история с раждането,лекуването,ходенето по различни инстанции,докато стигна до тук.След всеки въпрос,който като че ли консултираше с празният стол до себе си,тя много внимателно слушаше отговора,...и пак,след това , кимаше на стола.
Междувременно,на първите двама посетители им омръзна да чакат,сбогуваха се  и си заминаха.Останахме двете с четирите празни стола.
След последният подробен отговор,вече си мислех,..защо все пак ме разпитва тази жена...и защо аз и отговарям....
От ходенето си по мъките бях научила,че така пита само някой,който иска да ти помогне,но в момента се чуди дали да го стори и печели време,за да разбере дали си струва...Всъщност на това се надявах в момента.
Благодаря на всички,които четат блога ми!
С обич!
Димка



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 436860
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930