Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2012 11:48 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ДОБРА СРЕЩА
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 1105 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 10.10.2012 11:55


Толкова дълго не съм писала.Благодаря на всички мои читатели,които през тези два месеца ,са посещавали блога ми и са препрочитали написаното.Благодаря от сърце.
И аз,като всички хора имам моите лични и семейни проблеми.Един месец работих далеч от дома и нямах възможност да ползувам интернет.В този постинг искам да пиша отново за взаимоотношенията с болните от детска церебрална парализа.
Отговарям на коментара на милата Валя,но  ще се помъча да допълня предишен постинг.
Тези болни,които не могат да говорят,няма как да ни кажат какво ги боли.
От дългото съжителство с тях,от това,че са плът от плътта ни,ние трябва да се стремим да ги разбираме.
Това е много важно.Това е майчината интуиция.
Тя ни е генно заложена.Не бива да се страхуваме да я ползуваме.
Трябва да се научим да се взираме дълбоко в себе си.Да разсъждаваме в момента какво чувствуваме ние и какво би чувствал нашият болен.
Пишейки тези редове,за да ги прочетете,ви трябва време,но интуитивно,това е само един миг,вашият миг съсредоточване.
Ако ги боли гърло,то това определено променя дъха,знаете го разбира се.
Ако е зъб,зависи на какъв стадий е възпалението,но дъхът отново се променя.
Възпалението на зъби има различна миризма от това на гърлото.
Ако възпалението е във венеца,в корена на зъба,тогава няма още миризма,но може да прокарате пръст по лицето по продължение на венците,и наблюдавайки реакцията,да установите  мястото,ако наистина има възпаление разбира се.
Ако е нещо сериозно , се подува бузата и е ясно.
Един от всичките проблеми....е ходенето на заболекар.
Който не го е патил...той не го знае.Ние тръгваме аз,съпругът ми и синът ми,а като беше малък вземахме някой близък.Отделно зъболекарят си подсигурява повече от един асистент.Какво да се прави....Фактически  - могат само да се вадят зъби и донякъде да се чисти зъбен камък.При нас е така.Дано при вас  нещата да са по добре.
За болките в ставите,се ръководя от това,което чувстваме в момента аз и съпругът ми.
За болките преди мензис...поглеждам календара.
Каквото и да споделя,важи за моето дете.Те са толкова различни , но са нашите деца.
Ние родителите,братята и сестрите ...искаме ли...ще ги разберем. Благодаря , че бяхме заедно!
С обич и уважение към вас и общите ни проблеми!
Димка




Гласувай:
1



1. yotovava - И не само това, Димка.
10.10.2012 15:36
Докато Сашко лежеше в Пирогов, се питах какво ли е да си закопчан цял живот в това безпомощно тяло, да не можеш да отпратиш някой нахален комар, а после дори да не можеш да почешеш ухапаното. И може никой и да не разбере какво ти е.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 436982
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930