Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2015 14:24 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА НАБЛИЖАВА ВЕЛИКДЕН
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 512 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.04.2015 14:27


 Наближава Великден . В неделя е Цветница  Нашите християнски празници. Някога забранени  Помните ли как не ни даваха да ходим на черква .Хората от моето поколение го помнят . Сега имаме свободата . Какво ни липсва , за да  живеем пълно и да дишаме с пълни гърди ?
Знам какво ще ми кажете - НЕДОИМЪКА !
ДНЕС ПРОЧЕТОХ  ,  ЧЕ СОЦИАЛНИЯТ МИНИСТЪР ИВАЙЛО КАЛФИН ПУБЛИЧНО  ЗАЯВЯВА
ЧЕ ВСЯКА ВТОРА ПЕНСИЯ В БЪЛГАРИЯ  Е ИНВАЛИДНА .
Зад този феномен стоят корумпираните и алчни до вампиризъм лекари от  ТЕЛК  които са попълвали документите за инвалидност .
Защо вампири . Защото пият от нашата кръв. От моята  , от на дъщеря ми , от вашата и от кръвта на вашите деца .
Дъщеря ми на 39 години 100 % инвалид от  престъпно некадърно израждане  взема пенсия и добавка за придружител  200 лв  .
Аз , която посветих живота си на нея и на нейният живот и в последните години се самоусигурявах ми дадоха 161 лв . пенсия......сега малко я вдигнаха . 
Как си мислите , че се живее с тези пари ?
В същото време , една от най - забавните части на всяко хапване и пийване по родните трапези , гуляи и надпивания  , е кой , как е успял да  излъже  ТЕЛКА  да вземе инвалидна пенсия .Там се обменя опит , съставят се сценарии , уговарят се парите , необходими  , да се подкупят ТЕЛКАДЖИИТЕ . 
Аз поне съм се наслушала на какво ли не . Пред мен са демонстрирали с гордост как са се превзамали и какви добри артисти са .
Познавам личности   , които с инвалидност  98 %  и чиито пенсии си вървят в България , гурбетчийстват живи и здрави по чужбина и разказват ...колко лесно се купува  ТЕЛКА .
Чувала съм и съм виждала как синове и дъщери на инвалиди , които са си изживяли живота като такива , ползвайки връзките и познанствата си с техните доктори , с пари и изобретателност  , продължават да получават такива пенсии , макар да са си живи и здрави  просто , защото не им се работи   и им е хубаво да мързелуват .
Не вярвам , някой доктор вампир да си получи наказанието.......никога , не и в  
България !
Те смучат нашата кръв ! 
Някои - по завистливи , ще ви разказват , колко са забогатели , какви тоалети носят жените им и къде почиват по празниците....така де...нищо ново под слънцето.....
Те си стоят в  България....нали трябва да останат лекари и в  България....току виж и те тръгнали за Германия , ако  им сменят правилата на игричките....

Весели празници на моите читатели !
Димка









Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 435318
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031