Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2015 13:38 - МИР
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 913 Коментари: 0 Гласове:
1



Имам блог в програмата Блоггер  в който пиша за мира .
Бих искала да споделя този постинг с моите читатели  от този блог ,защото виждам , как страдат народите от безумието на тези , които са си присвоили правото да управляват света !


 Искам да споделя !

Програмата  БЛОГЕР  в която водя този блог , има контролен панел .

Ползвам всички възможности , които  се предлагат , за да пиша за това , което ме вълнува ! 

Давам  идеи , които биха допринесли за доброто  на хората по света .

Мога  да видя  ,  кой постинг колко читатели има . 

По часове програмата ми показва от кои държави  са моите читатели .

Прекрасно е , че те са  по цялото земно кълбо.

Има две страни , в които читателите ми са десетки пъти повече от другите.

В тези страни , народите са неспокойни. 

Кръвта на един народ се лее , заради чужди интереси . Те  са многобройните ми читатели .

Правителството на една друга страна  води тази битка . Народът на тази   страна   са другите  многобройни четящи .

Хората се чувства несигурени , използвани за нечии интереси .

Знам , мили приятели , че сте уплашени , тъжни , стресирани .

Аз - прашинката - от моят компютър , виждам напрежението  между тези два народа .

Моят блог , не се чете от тези , които са си присвоили правото да командват света.

Ако някои има връзка с тях , нека им препрати моето писание .

Аз съм обикновена жена .

Не чакам от никого нищо .

Не се надявам на никого .

Не се страхувам от никого .

Искам злото да намалее !

Искам доброто да завладее

всяко човешко сърце  !

Искам моите многобройни читатели  от тези две страни , да заспиват мирен сън ! 

Искам да посрещат утрото с усмивка !

Искам да са спокойни за бъдещето на децата си !

МНОГО ЛИ  ИСКАМ ?

ИСКАМ РАЗУМ  !



Тагове:   война,   мир,   разум,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 436641
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930