Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2015 22:20 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА В ДНИТЕ ПРЕДИ КОЛЕДА
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 611 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.12.2015 22:38


 Идват празници . Хубави , семейни празници - Коледа и  Нова  Година , именни дни .
От деца ни е останало чувството за сплотено семейство , уют , веселие , подаръци , елха  , изненади  , чудеса .
В тези дни , преди празника , аз имам едно мое чудо . Мисля си за добрината ,помощта и благодарността . Някои страни си имат и Празник на благодарността .  
Аз , точно в тези дни , се мъча да си спомня всички добрини , които са ми направили  приятели , познати или длъжностни лица през годината . Винаги се старая до  Коледа да се обадя и  да им благодаря . В моята втора  Родина , когато подаряват малък подарък , го поднасят  с думите „ун пенсиеро “ -    буквалният превод е  - една мисъл .
Много ми харесва това определение .Да поднесеш вещ , която материлизира твоята благодарност , твоето уважение към човека , който ти е сторил добро .
Мъча се с ограничените средства  с които разполагам , де се отблагодаря за всяко добро , което са ми сторили . В Италия приемат подаръка точно така , като добро , отворено към доброто .В тези предпразни дни се обаждам на всички , да ги уважа и да им пожелая
здраве  ,  добрина  , весели празници и щастие и мир през Новата година .
Така отварям сърцето си за доброто и добрината на хората .
А може би и вие  приятели мислите като мен !



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 435228
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031