Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2018 02:21 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА НИЕ МАЙКИТЕ
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 3070 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 26.06.2018 02:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Майките на децата с увреждания и техните  проблеми . Пише се , предъвква се . Слави  прави  видео . Не ги пускат в парламента . Мая предлага  бартерна сделка ....
Само дето аз не бях писала . 
На никой май не му светва , че децата с увреждания освен майки си имат и бащи . Поне  половината духват от семейното огнище още при  новината за увредено отроче . Останалите 50 % се делят на две. Първите донякъде помагат. Вторите се превръщат във вечно мрънкащи търтеи  или просто стават вторият увреден член  в семейството .На горката майка  грижите се удвояват . Защо не го изрита ли ? Защото  се надява че  някога - незнайно кога и как  ще може поне мъничко да се опре на него. 
Другата лоша новина е , че увредените деца се превръщат в увредени възрастни . Майките  бързо се износват и остаряват с  не по-малко здравословни проблеми . Като прибавите вечно хленчещият все още присъстващ в семейството родител -ето ви трима неработоспособни жители на  България .Един цял живот в който  недостигът на средства е безкраен. Като за капак прибавете мътморенето на най- близките роднини ,които от страх да не ги помолят за помощ непрекъснато натякват , че детето не е било изоставено .
Хора , давате ли си сметка как се живее един живот по този начин ?
С инвалидна количка в  България не можеш да се придвижиш . Ако една улица е пригодена-сто не са.
Преди няколко години водих дъщеря ми на минерални бани . Ами те  останалите хорица  гледаха  така, все едно че  мечка танцуваше пред очите им.
Извод- България не е готова да приеме , че една част от чедата ѝ са увредени . Нито  народа , нито избранниците му имат този морал , култура и интелект .
Горките майки  ! Аз съм 42 години една от тях. 
Приемаме си орисията !
Аз смених родината . Тук поне хората ни приемат и ни помагат . 
Благодаря на  Бог , че ми помогна да взема това решение и да го осъществя !



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 437274
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930