Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2020 21:53 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 488 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Добър вечер приятели 
Започвам този постинг с един от  коментарите  , койито  беше направен :

Може да е фантазия, но е казано убедително и красиво – с добрата воля да повдигне българския дух.
Благодаря на автора!
Благодаря за прекрасният коментар !

Не е фантазия !
Този блог е  за детската церебрална парализа .
За куражът , волята за достоен живот и силният дух който трябва да притежават
тези , които имат в семейството си болен  в най- тежка форма на тази нежелана гостенка , която  си отива само с душата на болният .
Неизброими са пътищата и опитите да се търси цяр за нелечимото.
Имено в търсене на цяр срещнах тези невидими  за очите ни същества . Докато чаках да ми кажат   дали може да се помогне на моята дъщеря , видях това , за което писах  в предишният постинг. 
И ако трябва да напиша  нещо , което ще ви прозвучи като свръхфантазия , то е , че за да стигна от  Панаирното  градче до квартал Тракия и после  по обратният път , незнайно как елиминирах аз или те , половината  Пловдив. Ако  бях пловдивчанка , или поне познавах града , това даже щеше да е по голямото чудо , отколкото срещата ми с тях .
И така , писанието ми не е фантзия . Описах на какво сме способни , за да помогнем на децата си .
Само че мили читатели - Лек за детска церебрална парализа няма , Тези същества казват , че това е  волята на звездите , това ни е мисията , със страданието си и добротата да помагаме на другите - здрави но неразумни.
Завършвам, като написвам поредната истина , която ще бъде приета за свръх
фантазия :
Напоследък се пише за звездни  портали , червееви дупки в пространството и разни други наименования , които означават едно и също нещо . Преместване едновременно във времето и пространството...телепортация и т. н.
Е такъв портал съм ползвала без да го осъзная , прехвърляики се от края на моста на река Марица , до 200 метра от входа на квартал  Тракия .
Да ви е честит портала Пловдивчани .
И понеже майките на особените деца се приемат за свръхособени , ясно е как ще бъде приет постинга .
Това за придвижването  през Пловдив го осъзнах 28 години след случката .
Сигурно след още 28 години някой ще ми повярва.
Приятна вечер приятели !




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 435351
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031