Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2015 22:09 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ИСКАМ ДА СПОДЕЛЯ
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 547 Коментари: 0 Гласове:
0



В предишният постинг написах  за смърта и човешката солидарност . Измина една седмица от погребението .
Този блог е мястото , където споделям моите мисли , случки , болката и радостта , свързани с моят проблем - дъщеря  с  Детска церебрална парализа .
Не защото се чувствам специална или нещастна .
Искам гласът ми да стига  до всички , които имат  дечица  с това заболяване .
Искам да не се чувстват сами и изоставени .
Искам да се обединим отначало духовно , а дай Боже и в реалният живот , да се познаваме , да се подкрепяме , да си помагаме .
Да за , четири години...от както водя този блог , това все още е мечта .
Но някъде по света , това се случва .
Преди една седмица , на погребението , цсички приятели от  УНИТАЛСИ , които можеха да се предвижат със собствен транспорт или събрани по групи , дойдоха да изпратят нашият общ приятел .
Оказа се , че вдовицата , остава съвсем сама на този свят  със сина инвалид . Родителите и на двамата отдавна почиват в мир , нямат братя и сестри . Отделили са се от по - далечните роднини , потопени в мъката и проблемите .
Приятелите  - бяха до нея . Синът , не присъстваше , защото беше непредсказуемо състоянието му .
От първият до последният момент  не се почувства липсата на роднини .
Приятелството победи смъртта .
Мили мои читатели . 
Аз бях единствената чужденка....и малко се изложих....Плаках много и неутешимо...
Поне трима от нашите общи приятели ме взеха  „под крилце “ за да ме успокояват .
Италианците не плачат .
Те казват / починалият вече е в рая и е добре .Ние трябва да сме силни за да продължим напред.
Аз плачех от мъка , че тези хора искаха семеното ни приятелство и още , че  дочаках да видя дружба и съпричастие в най - тежък момент .

Аз работя най - добре през септември . ревеждам книгата ми  „Детска церебрална парализа   Животът продължава  “на италиански . На  български , ще излезе от печат всеки момент . Ако някой знае нещо за това , как се разпространяват и продават книги в България може да ми напише  .Ако успея , приходите ще бъдат за моята кауза...взаимопомоя между нас , със дечицата с ангелски сърчица .
Приятна вечер !



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 437649
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930