Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2012 14:49 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ДОЙДЕ МОЯТ РЕД
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 772 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 23.06.2012 22:49


И тъкмо реших да се измъкна ,бях хванала бравата на вратата,когато усетих,че някой ме дръпна отзад.Беше червенокосата,която ме викаше,защото разказали с НЕГО на ГЛАВНИЯТ за моят проблем и той искал да говори с мен.Върнах се обратно и тъкмо се чудех  къде и по какъв начин ще се проведе разговора,когато из зад ъгъла,от към кабинета се появи  докторката и ми посочи къде да застана-точно в дъното на коридора срещу входната врата,пред вратата на спалнята на апартамента.Тя пое инициативата,явно бе партньорка на шефа. Червенокосата и нейният партньор,го бяха напълно светнали по моите проблеми-нали по- рано сутринта си казах и майчиното мляко.Отново повторихме ритуала по запознаването.Докторката ми го представи,описами го като красив рус мъж с три очи,висок до тавана,вдигнах високо ръка и усетих особенното вибриране и всичко останало...Промърморих си името,а тя съобщи неговото.Отново състоящо се от две или три букви,които не си спомням.
Говореше тя - явно предаваше това,което той искаше да ми каже.А то бе следното“Ти имаш много- добра  положителна енергия,дъщеря ти също.Не случайно на този свят сте майка и дъщеря.Имате определена мисия на Земята,която трябва да изпълните....така казват звездите.Ти ще се грижиш за нея,а тя за теб.Именно това състояние в което се намира е вашето-твоето и нейното изпитание,така ще можете да помогнете на много хора,които ще са ви благодарни.Това е предназначението ви,...това е съдбата ви.Ти си водеща,затова имаш нужда от много енергия,която аз сега ще ти влея .“
Погледнах недоумяващо докторката....А тя усмихнато ми отговори.. “ Ами както ти даваш на хората от твоята енергия...“
Чудна работа откъде знаеха ,че го правя.Това не бях го споменала тази сутрин.при разпита.
Благодаря ви че прочетохте  блога  ми!
С обич !
Димка



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 437897
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930