Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2012 22:39 - ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА В ТЪРСЕНЕ НА ЛЕК ЗА БОЛЕСТА
Автор: dimetria Категория: Други   
Прочетен: 729 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 23.06.2012 23:21


Както пиша винаги тридесет и шест години търся точен отговор на въпроса,що е то детска церебрална парализа,как се стига до там ,детето ти да е с това заболяване и как би могло да се лекува.....По това време,дъщеря ми беше на 14-15 години и аз исках да я видя в по -добро здраве.Всъщност,това никога не е преставало.
Една моя позната  получи възпаление на слюнчени жлези и след необходимите изследванию ѝ определиха дата за операция,като ѝ бяха казали ,че,ще останат шевове по бузите ѝ,а може би да се наложи и повторно рязане.Беше млада жена и явно не ѝ се искаше да се обезобразява и намери начин дни преди операцията да започне алтернативно лечение.
Понеже живееше  близо до нас и се срещахме непрекъснато,знаех,че лечението ще трае две седмици.Замина подута и отчаяна.
Когато се върна,оттокът беше изчезнал.Каза,че няма повече проблеми,и няма нужда от повторно лечение.
Не ми разказа никакви подробности.След известно време дойде у дома и ми донесе адреса в Пловдив,където беше проведено лечението,т.е. мястото,където се намирах  в момента.Каза ми само,че ѝ правили някакви сеанси и след втория от месестата част на бузата,вътре в устата нещо започнало да и боде,и излезли постепенно няколко късчета,като малки камъчета,които явно са запушвали слюнчените канали.Показа ми ги увити в салфетка.Когато ми донесе адреса,ми каза,че са ѝ разрешили да ми го даде-за което аз останах малко изненадана.Въобще не знаех какво точно ще открия и по какъв начин биха ми помогнали.
Препоръча ми,когато дойде моят ред,непременно да поздравя докторката,като кажа името ѝ и нашият град.Историята на това,как тя е намерила адреса,е невероятна,и понеже не касае основният разказ я пропущам.
Благодаря ви ,че четете блога ми
С обич!
  Димка



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimetria
Категория: Други
Прочетен: 438195
Постинги: 454
Коментари: 133
Гласове: 292
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930